راه اندازی سامانه نظارت و بازرسی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان راه اندازی سامانه نظارت و بازرسی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان

راه اندازی سامانه نظارت و بازرسی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان

راه اندازی سامانه نظارت و بازرسی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان ، صورت گرفت. در سامانه “چاودێر” امکان ارسال رونوشت مکاتبات و گزارشات و یا دستور کار به مجری ذیصلاح پروژه و نظر خواهی از طراحان پروژه نیز وجود دارد

کد خبر: 000613003 تاریخ انتشار: شنبه ۱۳ شهریور ۰۰ - ۶:۰۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، راه اندازی سامانه نظارت و بازرسی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان ، صورت گرفت. در سامانه “چاودێر” امکان ارسال رونوشت مکاتبات و گزارشات و یا دستور کار به مجری ذیصلاح پروژه و نظر خواهی از طراحان پروژه نیز وجود دارد

راه اندازی سامانه نظارت و بازرسی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان

راه اندازی سامانه نظارت و بازرسی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان
در تداوم الکترونیکی کردن خدمات سازمان، سامانه نظارت و بازرسی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان راه اندازی می گردد.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان از راه اندازی سامانه نظارت و بازرسی “چاودیر” خبر داد.
فریبرز خلیل اللهی تصریح کرد: سازمان استان در راستای تسهیل در انجام بازدید های دوره ای و تهیه و ارسال مکاتبات اداری و ارائه گزارشات دوره ای ناظرین به مراجع ذی صلاح اقدام به تهیه و راه اندازی این نرم افزار کرد و این امر را در تداوم برنامه ریزی و حرکت به سوی سازمان الکترونیک انجام شده است.
خلیل اللهی ادامه داد: مهندسین ناظر سازمان می توانند با استفاده از سامانه چاودێر ، با حضور در محل پروژه و از طریق گوشی تلفن همراه خود، ضمن ثبت موقعیت جغرافیایی، نسبت به بازدید و تکمیل گزارش مرحله ای با استفاده از چک لیست های مختلف موجود در سامانه اقدام کنند .
وی گفت: در سامانه “چاودێر” امکان ارسال رونوشت مکاتبات و گزارشات و یا دستور کار به مجری ذیصلاح پروژه و نظر خواهی از طراحان پروژه نیز وجود دارد.
رئیس سازمان، در مورد این سامانه اعلام کرد: انجام و ثبت بازدیدهای کارشناسان گروه کنترل و بازرسی سازمان و مکاتبات این گروه با ناظرین، طراحان و مجریان در خصوص پروژه های بازدید شده امکان پذیر خواهد بود.
خلیل اللهی ادامه داد: استفاده آزمایشی از سامانه هم اکنون توسط کارشناسان این سازمان انجام شده و هم اکنون آماده بهره برداری است، ضمن این که چگونگی ورود و راهنمای استفاده از این سامانه به زودی در دسترس اعضای محترم قرار می گیرد.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۳ شهریور ۰۰
554 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0