اولین نشست صریح و صمیمی شکیب با کارکنان سازمان نظام مهندسی اولین نشست صریح و صمیمی شکیب با کارکنان سازمان نظام مهندسی

اولین نشست صریح و صمیمی شکیب با کارکنان سازمان نظام مهندسی

اولین نشست صریح و صمیمی شکیب با کارکنان سازمان نظام مهندسی ، با حضور تعدادی از اعضای شورای مرکزی و با رعایت پروتکل ‌های بهداشتی در محل ساختمان‌ شورای مرکزی برگزار گردید

کد خبر: 001203001 تاریخ انتشار: سه شنبه ۳ اسفند ۰۰ - ۱۲:۰۲ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، اولین نشست صریح و صمیمی شکیب با کارکنان سازمان نظام مهندسی ، با حضور تعدادی از اعضای شورای مرکزی و با رعایت پروتکل ‌های بهداشتی در محل ساختمان‌ شورای مرکزی برگزار گردید

اولین نشست صریح و صمیمی شکیب با کارکنان سازمان نظام مهندسی

اولین نشست صریح و صمیمی شکیب با کارکنان سازمان نظام مهندسی
حمزه شکیب گفت: رکن اصلی سازمان، مهندسان سراسر کشور هستند
اولین نشست سرپرست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با کارکنان سازمان با حضور تعدادی از اعضای شورای مرکزی و با رعایت پروتکل ‌های بهداشتی در محل ساختمان‌ شورای مرکزی برگزار گردید.
حمزه شکیب در اولین نشست خود با کارکنان سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با اشاره به اینکه می‌ خواهیم کنار یک دیگر بایستیم و به نحو احسن، کارها را پیش ببریم، افزود: تغییرات اخیر در سازمان را همچون تغییر مربی تیم فوتبالی بدانید که این تیم به شوک نیاز دارد. بر همین اساس، بنده معتقدم با تغییرات اخیر ، به سازمان و کارکنان آن، شوک وارد می‌شود تا وظایف قانونی را بهتر انجام دهیم.
شکیب با بیان اینکه ما خود را نماینده ششصد هزار عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان می ‌دانیم، ادامه داد: دانش آموزان نابغه و باهوش وارد رشته‌های مهندسی می‌شوند. بر همین اساس، ما به نمایندگی از آن ‌ها، کارها را پیش خواهیم برد.
وی با تاکید بر اینکه رکن اصلی سازمان، مهندسان سراسر کشور هستند، گفت: باید نگاه شورایی داشته باشیم و اصل شورا باشد، ضمن اینکه با انسجام و همدلی، وظیفه خود را نسبت به ششصد هزار عضو سازمان انجام خواهیم داد.
سرپرست سازمان نظام مهندسی ساختمان، هدف اصلی سازمان نظام مهندسی ساختمان را ارائه بهترین خدمات به مردم اعلام کرد و افزود: خروجی نهایی ما، ساختمان‌هاست. بر همین اساس، هر چه در شرح خدمات بهتر باشیم و وظایف ملی مان را به نحوه احسن انجام دهیم، در کنار فضای دوستانه، پویایی بهتری نیز خواهیم داشت.
شکیب در پایان بر ایجاد وحدت رویه در تمام ارکان سازمان تاکید کرد و افزود: بنده نسبت به آینده بسیار خوش بین هستم.
در ادامه این نشست، مهدی شایان دبیر اجرایی شورای مرکزی ضمن عرض تبریک بابت انتصاب شکیب، ایشان را از اساتید مبرز دانشگاه خواند و تصریح کرد: از زحمات مهندس خرم در کسوت ریاست سازمان تشکر می‌کنم.
شکیب افزود: امیدوار هستم بدنه سازمان همواره همراهی خود را با مدیریت سازمان داشته باشد.
قابل خطاب به کارکنان سازمان تاکید کرد که با قوت و قدرت به کار خودتان ادامه دهید. ان شالله شایسته اعتماد جامعه مهندسی باشیم.
در ادامه کاوه نوری کوپایی، دبیر اجرایی شورای مرکزی، انتصاب شکیب به عنوان سرپرست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور را تبریک گفت و با تشکر از زحمات خرم، رئیس سابق سازمان ابراز امیدواری کرد، با همراهی و همدلی اعضای شورا بتوانیم تغییرات بهتری ایجاد گردد.
هم‌چنین جعفر هاشم زاده با تبریک به شکیب و تقدیر از زحمات خرم، افزود: همه از اعضای یک خانواده هستیم و کارکنان و اعضا صاحب اصلی این خانواده هستند.
این عضو شورای مرکزی خطاب به پرسنل بیان کرد: متکی به کار و تلاش خودتان باشید و از حاشیه پرهیز کنید، چون آسیب به مجموعه وارد می‌شود.
هاشم زاده گفت: کاری کنید از شما به خاطر کار و تلاش و خدمت صادقانه یاد شود ؛ نه در جهت چالش و مشکل.
وی با عنوان اینکه دکتر شکیب معتقد به عدالت هستند، ادامه داد: ان‌شاءالله با تلاش و یاری بتوانیم این مسیر باقی مانده از شورای هشتم را طی کنیم.
وی ادامه داد: خدمت همه شما «خسته نباشید» عرض می‌کنم و آرزوی موفقیت دارم.
در ادامه این نشست، مجید جی افرام عضو شورای مرکزی با عرض تبریک بابت انتصاب شکیب و تشکر بخاطر پپذیرفتن این مسئولیت، از زحمات خرم نیز تقدیر و تشکر کرد.
جی افرام، خطاب به کارکنان سازمان گفت: بیش از پیش با مدیریت سازمان همکاری کنید و امیدوارم سربلند و پیروز باشید.
هم‌چنین بهمن مومنی مقدم، مدیر اجرایی سازمان ضمن تشکر از زحمات مهندس خرم، گفت: صمیمانه آرزو می‌کنم دکتر شکیب موفق باشند و ان شالله با ارتباطات خوبی که از ایشان با دولت سراغ داریم، بتوانیم به طور شایسته به جامعه مهندسی خدمت کنیم.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳ اسفند ۰۰
871 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0