آمادگی نظام مهندسی برای انجام وظایف اجتماعی و فرهنگی و هم وظایف قانونی آمادگی نظام مهندسی برای انجام وظایف اجتماعی و فرهنگی و هم وظایف قانونی

آمادگی نظام مهندسی برای انجام وظایف اجتماعی و فرهنگی و هم وظایف قانونی

آمادگی نظام مهندسی برای انجام وظایف اجتماعی و فرهنگی و هم وظایف قانونی ، و خدمات فنی و مهندسی اعلام شد. امیدوار هستم که همه «مرد میدان» باشیم

کد خبر: 001116001 تاریخ انتشار: شنبه ۱۶ بهمن ۰۰ - ۸:۴۴ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، آمادگی نظام مهندسی برای انجام وظایف اجتماعی و فرهنگی و هم وظایف قانونی ، و خدمات فنی و مهندسی اعلام شد. امیدوار هستم که همه «مرد میدان» باشیم

آمادگی نظام مهندسی برای انجام وظایف اجتماعی و فرهنگی و هم وظایف قانونی

آمادگی نظام مهندسی برای انجام وظایف اجتماعی و فرهنگی و هم وظایف قانونی
در همایش کشوری ایثارگران نظام مهندسی ساختمان؛
مومنی مقدم بیان کرد: امیدوار هستم که همه «مرد میدان» باشیم
مدیر اجرایی سازمان و عضو شورای مرکزی تصریح کرد: این آمادگی در نظام مهندسی وجود دارد که بتوانیم هم وظایف اجتماعی و فرهنگی و هم وظایف قانونی و خدمات فنی و مهندسی را انجام دهیم؛ ان‌شاءالله که مرد میدان باشیم.
بهمن مومنی مقدم، مدیر اجرایی سازمان و عضو شورای مرکزی در همایش کشوری ایثارگران نظام مهندسی ساختمان با تاکید بر اینکه خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران سرمایه ‌های عظیم معنوی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، ادامه داد: امروز همه مسئولین و آحاد جامعه تکلیف دارند که قدردان زحمات این عزیزان باشند.
مومنی مقدم افزود: امنیت و اقتدار امروز ما مدیون فداکاری، ایثار و زحماتی است که این عزیزان در دوران دفاع مقدس و بعد از این دوران کشیدند.
مدیر اجرایی سازمان و عضو شورای مرکزی در ادامه از تسری تجربه موفق ایجاد واحد ایثارگران نظام مهندسی ساختمان استان تهران به سراسر کشور با حمایت اعضای شورای مرکزی، هیأت رئیسه و رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خبر داد و توضیح داد: ما بعنوان نمایندگان نظام مهندسی، خلأ واحد ایثارگران نظام مهندسی در سراسر کشور را احساس کردیم. بر همین اساس، در این مورد از تجربه موفق نظام مهندسی استان تهران در ایجاد واحد ایثارگران استفاده کردیم و ان را به کل کشور تسری دادیم.
مومنی مقدم افزود: با این اقدام هم از نظر فرهنگی و اجتماعی و هم بصورت عملی قدردان زحمات این دوستان خواهیم بود.
مدیر اجرایی سازمان و عضو شورای مرکزی، ابراز امیدواری کرد، همانطور که در این مراسم به نام سردار سلیمانی اشاره شد، همه ما توفیق و افتخار پیمودن راه این عزیزان را داشته باشیم و به قول معروف «مرد میدان» باشیم.
وی هم‌چنین با اشاره به اعلام آمادگی مدیریت شهری برای همکاری با نظام مهندسی، افزود: ما هم وظیفه داریم این تعامل، مشارکت و همدلی و همکاری را با مدیریت شهری داشته باشیم.
وی در ادامه با بیان اینکه به منظور مبارزه با رانت و فساد سه عامل را باید در نظر بگیریم، خاطرنشان کرد: موضوع اول بحث منابع و سرمایه انسانی است.
مدیر اجرایی سازمان و عضو شورای مرکزی گفت: بحث دوم اینکه باید موازی با آن سیستم‌ ها، شفافیت و اطلاع رسانی را مدنظر قرار دهیم، ضمن اینکه موضوع سوم هم که اهمیت و جایگاه ویژه‌ای هم دارد، بحث اصلاح بخش‌نامه‌ها و قوانینی است که در مجموعه وزارت خانه، شورای شهر، شهرداری و … دیده می شود.
وی در خاتمه افزود: در مجموع این آمادگی در نظام مهندسی وجود دارد که بتوانیم هم وظایف اجتماعی و فرهنگی و هم وظایف قانونی و خدمات فنی و مهندسی را انجام دهیم، ان‌شاءالله که مرد میدان باشیم.
در خاتمه این مراسم از همسران و مادران شهدا تجليل شد.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۶ بهمن ۰۰
701 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0