پیام بهمن مومنی مقدم از آغاز به کار ارجاع نظارت نقشه‌برداری در سطح تهران پیام بهمن مومنی مقدم از آغاز به کار ارجاع نظارت نقشه‌برداری در سطح تهران

پیام بهمن مومنی مقدم از آغاز به کار ارجاع نظارت نقشه‌برداری در سطح تهران

پیام بهمن مومنی مقدم از آغاز به کار ارجاع نظارت نقشه‌برداری در سطح تهران ، صادر شد. طی سال‌ های گذشته این استان از خدمات مهندسان نقشه‌بردار در حوزه نظام ساخت‌وساز محروم بوده است

کد خبر: 000613007 تاریخ انتشار: شنبه ۱۳ شهریور ۰۰ - ۶:۲۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، پیام بهمن مومنی مقدم از آغاز به کار ارجاع نظارت نقشه‌برداری در سطح تهران ، صادر شد. طی سال‌ های گذشته این استان از خدمات مهندسان نقشه‌بردار در حوزه نظام ساخت‌وساز محروم بوده است

پیام بهمن مومنی مقدم از آغاز به کار ارجاع نظارت نقشه‌برداری در سطح تهران

پیام بهمن مومنی مقدم از آغاز به کار ارجاع نظارت نقشه‌برداری در سطح تهران
بهمن مومنی مقدم خبر داد:
شروع به کار ارجاع نظارت نقشه‌برداری در تهران
بهمن مومنی مقدم از آغاز به کار ارجاع نظارت نقشه‌برداری در سطح تهران خبر داد.
در مراسمی با حضور مهندس مؤمنی مقدم نماینده رشته نقشه‌برداری در هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران و میرجعفری ریاست سازمان نظام مهندسی این استان و نمایندگان شرکت ریسمان، ارجاع نظارت نقشه‌برداری در سطح تهران شروع به کار کرد.
در همین حال، مومنی مقدم نماینده رشته نقشه‌برداری در هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران بیان کرد: طی سال‌ های گذشته این استان از خدمات مهندسان نقشه‌بردار در حوزه نظام ساخت‌وساز محروم بوده است.
مدیر اجرایی سازمان نظام مهندسی ساختمان افزود: هم‌اکنون بعد از سیزده سال انتظار خوشحالم که خبر آغاز عملیاتی شدن نظارت نقشه‌برداری پایتخت را در آستانه فرا رسیدن روز مهندس نقشه‌بردار اعلام کنم. بر همین اساس، به میمنت روز بزرگ‌داشت ابوریحان بیرونی و روز مهندس نقشه‌بردار و هم‌چنین تقارن این دو رویداد فرخنده با شروع اجرایی شدن نظارت نقشه‌برداری را به همه مهندسان نقشه‌بردار همکار خود تبریک می گویم.
به گفته وی، این اقدام با همدلی و همراهی اعضای هیأت مدیره دوره هشتم و میرجعفری رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران به ثمر نشست. بر همین اساس، جا دارد از یکایک تمامی افرادی که در این راه ما را یاری کردند، تشکر کنم.
مومنی مقدم افزود: در این مقطع از شرایط کشور باید با تغییر نگاه نقطه‌ای به ساختمان، به نگاه پهنه‌ای و در قالب شهری و با هدف ارتقای کیفیت ساخت‌وساز و افزایش کیفیت ساختمان ‌ها فرصت حضور خدمات فنی مهندسان هفت رشته نظام مهندسی ساختمان فراهم گردد.
وی ادامه داد: گرچه ساختمان یک کالای سرمایه‌ای است اما در عین حال در نگاه کلان اقتصادی، یک سرمایه ملی قلم‌داد می ‌گردد و قطعا افزایش کیفیت و افزایش عمر مفید ساختمان، دغدغه عموم مردم نیز هست و بنده بعنوان نماینده رشته مهندسی نقشه‌برداری مطمئن هستم با استفاده‌ از خدمات مهندسان ناظر نقشه‌بردار شاهد تحول ملموسی در کیفیت ساخت‌وساز و دستیابی به اهداف کلان و در نهایت افزایش عمر مفید ساختمان خواهیم بود.
مدیر اجرایی سازمان نظام مهندسی ساختمان با برشمردن مزایای شرح خدمات رشته نقشه‌برداری، گفت: اجرای این طرح در فاز آغازین با معرفی مهندسان ناظر نقشه‌بردار در سطح مناطق ببست و دو گانه شهر تهران در گروه ساختمانی «د» و همچنین در منطقه ١ تهران در گروه ساختمانی «ج» و «د» لازم‌الاجرا خواهد بود، ضمن این که با همدلی مسئولین مدیریت شهری این طرح در مراحل بعدی به کلیه ساخت‌وسازها بصورت فراگیر در سطح شهر و استان تعمیم داده خواهد شد.
وی در خاتمه با ابراز امیدواری نسبت به ارتقای جایگاه رشته مهندسی نقشه‌برداری و اجرای کامل قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان و آئین‌نامه اجرایی ماده ٣٣ این قانون، افزود: ساماندهی مهندسان ناظر نقشه‌بردار و اصلاح سامانه‌های ناظرین در دست اقدام است و جزئیات اجرایی آن به اطلاع مهندسین و شهروندان خواهد رسید.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۳ شهریور ۰۰
1018 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0