مطالبات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان از مجلس شورای اسلامی مطالبات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان از مجلس شورای اسلامی

مطالبات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان از مجلس شورای اسلامی

مطالبات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان از مجلس شورای اسلامی ، بحث و بررسی شد. رئیس و اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان با مصطفی طاهری، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند

کد خبر: 990513001 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۳ مرداد ۹۹ - ۲:۳۲ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، مطالبات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان از مجلس شورای اسلامی ، بحث و بررسی شد. رئیس و اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان با مصطفی طاهری، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند

مطالبات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان از مجلس شورای اسلامی

مطالبات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان از مجلس شورای اسلامی
در دیدار ریاست و هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان با نماینده این استان در مجلس شورای اسلامی، مطالبات این سازمان از پارلمان بحث و بررسی گردید.
رئیس و اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان با مصطفی طاهری، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.
اصغر رسولی در این دیدار بیان داشت: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان منطبق بر قانون نظام مهندسی ساختمان در کشور همچون سایر سازمانها تشکیل شده و وظایف مهم و مختلفی در حوزه ساخت و ساز مسکن دارد.
رسولی با عنوان این که یکی از رسالتهای مهم سازمان نظام مهندسی ساختمان نظارت بر ساخت وسازها در راستای افزایش عمر مفید، کیفیت مناسب و مقاومت بیشتر ساختمانها در رویارویی با حوادث احتمالی است، گفت: خوشبختانه کیفیت ساخت و سازها در استان زنجان وضعیت مناسبی دارد و مهندسان زنجانی جزو مهندسان متعهد در کشور هستند.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساخمان استان زنجان با اشاره به این که این سازمان یک نهاد غیردولتی است، اظهار داشت: سازمان نظام مهندسی ساختمان همواره در شرایط مختلف کشور خدمات مهندسی با کیفیتی ارائه داده است. در شرایط کنونی نیز این آمادگی بصورت جدی در مورد همکاری و همراهی که در پروژه مسکن مهر وجود داشت برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن نیز وجود دارد.
رسولی با عنوان این که این سازمان آمادگی دارد در مورد پروژه های مختلف سرمایه گذاری، صنعتی، بافت فرسوده، تولیدی و سایر پروژه ها خدمات مورد نیاز مهندسی را با کیفیت ارائه کند، ادامه داد: خوشبحتانه همواره نسبت به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران رویکرد حمایتی برای ارائه خدمات وجود داشته و این رویکرد ادامه خواهد داشت.
وی با اشاره به رویکردها و اقدامات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان، تصریح کرد: حدود پانزده درصد از درآمد سازمان صرف آموزش و ترویج مقررات ملی ساختمان می ‌گردد.
سه میلیون خانه خالی در کشور وجود دارد
مصطفی طاهری، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با عنوان این که از سال هفتاد و نه، عضو سازمان هستم، گفت: در مورد خدمات مهندسی و سازمان باید کار کارشناسی انجام داد تا علاوه بر تفهیم وجوب و اهمیت خدمات مهندسی در ساخت و ساز صحیح، کارفرما با میل باطنی و علاقه در پی دریافت این خدمات از سازمان باشد.
طاهری با اشاره به رویکرد علمی و کارشناسی مجلس به مسائل پیش روی کشور، ادامه داد: با توجه به اینکه چیزی در حدود سه میلیون خانه خالی در کشور وجود دارد، طرح مالیات بر خانه های خالی قطعاً میتواند تاثر بسزایی بر ورود این خانه ها به چرخه اقتصاد و نیز بهبود شرایط حال حاظر مسکن داشته باشد.
در ادامه این نشست، در مورد طرح مسکن مهر و طرح اقدام ملی مسکن بحث و تبادل نظر کارشناسی و فنی صورت گرفت و نقاط ضعف و قوت این طرحها مورد بحث و نظرکارشناسی قرار گرفت.
در خاتمه نشست، نیز ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان ابراز امیدواری کردد با حضور و رویکرد مناسب نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی توسعه شهری در زنجان با سرعت بیشتری پیش رفته و سرمایه گذاری هدفمند بخش دولتی و خصوصی در شهر زنجان تسهیل گردد.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۳ مرداد ۹۹
406 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0