گزارش روابط عمومی شورای مرکزی از پیام تشکر مهندس فرج‌اله رجبی

پیام تشکر رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان از دکتر اکبر ترکان و اعضای شورای مرکزی

مهندس فرج‌اله رجبی در پیامی از محبت‌ها، زحمت‌ها و تلاش‌های دکتر اکبر ترکان و اعضای شورای مرکزی در دوره ششم و ادوار مختلف و خانواده بزرگ مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان قدردانی کرد.

کد خبر: 5605 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۸ دی ۹۵ - ۳:۱۱ ب.ظ

پس از تکیه بر صندلی ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان، مهندس فرج‌اله رجبی در پیامی از محبت‌ها، زحمت‌ها و تلاش‌های دکتر اکبر ترکان و اعضای شورای مرکزی در ادوار مختلف و خانواده بزرگ مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان قدردانی کرد.

پیام تشکر رییس سازمان نظام مهندسی از دکتر اکبر ترکان

پیام تشکر رییس سازمان نظام مهندسی

پیام تشکر رییس سازمان نظام مهندسی از دکتر اکبر ترکان

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)، متن این پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

از این که با کرامت طبع بی‌بدیل و لطف و احسان بی‌نظیر، مراتب مودت و محبت خود را با ارسال پیام تبریک نسبت به اینجانب صمیمانه بیان داشتید به رسم ادب و ارادت متقابل، تشکر می‌نمایم.

جا دارد از تلاش‌های ارزشمند استاد ارجمند، دکتر اکبر ترکان و اعضای شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان در دوره ششم و ادوار گذشته و همچنین اعضای خانواده بزرگ سازمان نظام مهندسی ساختمان در سراسر کشور تشکر و قدردانی کنم. به امید اینکه در پرتو عنایت خاصه حضرت حق، اهداف متعالی سازمان نظام مهندسی ساختمان با عنایت به قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان با عزمی راسخ و با همفکری، همسویی، تعامل، تفاهم و تبادل آرا و نظرات و تجربیات سازنده و ارزنده محقق گردد، در جهت ارتقای کیفیت ساخت و ساز با بهره‌دهی مناسب، آسایش و صرفه اقتصادی با هدف حفظ حقوق بهره‌برداران صورت پذیرد تا سازمان نظام مهندسی ساختمان به الگویی برجسته در اجرای صحیح قانون تبدیل شود.

مجددا از ابراز لطف همه همکاران و دوستان قدردانی کرده و امیدوارم شایسته الطاف این بزرگواران باشم.

فرج‌اله رجبی

۲۸ دیماه ۱۳۹۵

پیام تشکر رییس سازمان نظام مهندسی از دکتر اکبر ترکان

منبع: روابط عمومی شورای مرکزی

 

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۸ دی ۹۵
1039 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0