سید جواد قریشی، معاون برنامه ریزی و کارآفرینی سازمان نظام مهندسی و منابع طبیعی کشور، اعلام کرد

اجرای طرح توانمندسازی اعضای سازمان نظام مهندسی کشاورزی برای کارآفرینی در ۱۰ استان

با برنامه‌ریزی انجام شده در سازمان، طرح توانمندسازی اعضاء درفاز اول در ۱۰ استان کشور اجرا می‌شود. در فاز اول این طرح، استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، تهران، خراسان رضوی، خوزستان، زنجان، فارس و کرمان تحت پوشش قرار گرفته‌اند. نرخ بالای بیکاری دانش‌آموختگان کشاورزی ایجاب می‌کند همه همکاران همت جهادی داشته باشند.

کد خبر: 5257 تاریخ انتشار: شنبه ۲۵ دی ۹۵ - ۱:۱۷ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)، سید جواد قریشی، معاون برنامه ریزی و کارآفرینی سازمان نظام مهندسی و منابع طبیعی کشور، اعلام کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده در سازمان، طرح توانمندسازی اعضاء درفاز اول در ۱۰ استان کشور اجرا می‌شود.

اجرای طرح توانمندسازی اعضای سازمان برای کارآفرینی

اجرای طرح توانمندسازی اعضای سازمان

اجرای طرح توانمندسازی اعضای سازمان برای کارآفرینی

وی افزود: در فاز اول این طرح، استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، تهران، خراسان رضوی، خوزستان، زنجان، فارس و کرمان تحت پوشش قرار گرفته‌اند. و در ادامه ضمن اشاره به اینکه توانمندسازی اولویت اصلی برای راه‌اندازی کسب وکار در بخش کشاورزی است، گفت: نرخ بالای بیکاری دانش‌آموختگان کشاورزی ایجاب می‌کند همه همکاران همت جهادی داشته باشند. چراکه با توجه به تعداد اعضای سازمان در هر استان، در مجموع ظرفیت ۲۱ هزار نفری برای اجرای طرح تامین شده و باید از این فرصت فراهم شده حداکثر بهره‌برداری را داشته باشیم. و در پایان، اشاره کرد برای تسریع در اجرا، بخشی از طرح به‌صورت الکترونیکی و در سامانه کشاورزیار به آدرس www.keshavarzyar.net اجرا می‌شود. همچنین، از برنامه  سازمان برای فاز دوم طرح نیز در آینده نزدیک خبر داد.

اجرای طرح توانمندسازی اعضای سازمان برای کارآفرینی

منبع: روابط عمومی سازمان

 

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۵ دی ۹۵
1235 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0