به درخواست احمد خرم

افزایش تعرفه ها در سازمان نظام مهندسی تهران

در نامه احمد خرم، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران، به فرج الله رجبی، ریاست شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان کشور، درخواست اصلاح و افزایش تعرفه خدمات مهندسی در سال 97 ارائه شد.

کد خبر: 970315003 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۵ خرداد ۹۷ - ۶:۴۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،در نامه احمد خرم، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران، به فرج الله رجبی، ریاست شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان کشور، درخواست اصلاح و افزایش تعرفه خدمات مهندسی در سال ۹۷ ارائه شد.

افزایش تعرفه ها در سازمان نظام مهندسی تهران

افزایش تعرفه ها در سازمان نظام مهندسی تهران

افزایش تعرفه ها در سازمان نظام مهندسی  تهران

جناب آقای مهندس رجبی
ریاست محترم سازمان نظام مهندسی ساختمان
با سلام احترام
عطف به اطلاعیه منتشره در خصوص جلسه ۲۲۶ شورای مرکزی و اعلام عدم افزایش تعرفه خدمات مهندسی در سال ۱۳۹۷، به استحضار می رساند، جمع کثیری از مهندسان با مراجعه حضوری و تماس با سازمان نظام مهندسی استان تهران، نسبت به این امر مراتب نارضایتی شدید خود را اعلام داشته اند.
بدیهی است با توجه به نرخ تورم سالانه و همچنین اثرات تورم های انتظاری به تبع تاثیرگذاری متغیرهای اقتصادی اخیر بر معیشت مهندسان، تاثیر منفی گذاشته و قطعا عدم افزایش تعرفه باعث ایجاد آشفتگی و کاهش کیفیت خدمات نظارت می گردد. بدون تردید انتظار از جنابعالی و دیگر اعضای شورای مرکزی آن است تا ضمن توجه به منافع و مصالح کشور، مشکلات معیشتی مهندسان و تبعات آن را مد نظر داشته باشند.

افزایش تعرفه ها در سازمان نظام مهندسی تهران

افزایش تعرفه ها در سازمان نظام مهندسی تهران

افزایش تعرفه ها در سازمان نظام مهندسی تهران

لذا خواهشمند است، در اولین جلسه شورای مرکزی نسبت به تجدید نظر در تصمیم اخیر اقدام مقتضی را مبذول فرمایید. همچنین با توجه به افزایش قابل توجه قیمت فروش ملک در استان تهران و به تبع آن در سراسر کشور و با توجه به این که نظارت بر ساخت و ساز درصد بسیار ناچیزی از هزینه تمام شده می باشد، پیشنهاد می گردد حداقل افزایش ۲۵ درصدی در تعرفه سال ۱۳۹۷ در کلیه خدامات مهندسی (از جمله نظارت ماده ۳۳، نقشه برداری، نظارت لوله کشی گاز، آبفا، و…) به تصویب شورا برسد.
پیشاپیش از بذل عنایت جنابعالی و اعضای شورای مرکزی نسبت به دغدغه های حرفه و معیشت مهندسان کمال تشکر و سپاس را دارد.

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

آزمون نظام مهندسی شهرسازی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۵ خرداد ۹۷
2902 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
1 0