استارتاپ:

سازمان نظام مهندسی کامپیوتر: پرشورها در الکام‌استارز

حدود 250 استارتاپ، شتاب‌دهنده و کسب و کارهای موفق سابقا استارتاپی در کنار یکدیگر در تازه‌ترین و جوان‌ترین بخش الکامپ بازار ایده های نوآورانه را داغ کرده‌اند.

کد خبر: 3690 تاریخ انتشار: شنبه ۴ دی ۹۵ - ۲:۵۳ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،سالن ۱۸ نمایشگاه به استارتاپ‌ها و ایده‌‌های نوآورانه تعلق دارد و شلوغی و انرژی جمع جوان که در نگاه اول و در ورود به سالن خودنمایی می کند یکی از مهم‌ترین وجه تمایزهای سالن استارتاپ ها با دیگر سالن‌های نمایشگاه است.پرشورها در الکام‌استارز

پرشورها در الکام‌استارز

الکام‌استارز

پرشورها در الکام‌استارز

در این سالن علاوه بر روند معمول دید و بازدیدهای نمایشگاهی و معرفی توانمندی ها، اتفاقات دیگری نیز در جریان است. اینجا در سالن ۱۸ حدود ۲۵۰ استارتاپ حضور دارند. علاوه بر این ۳ شتاب‌دهنده آواتک، فناوری و تک نیز از این فرصت برای حضور نزدیک تر در کنار تعداد زیادی استارتاپ استفاده کرده‌اند.

استارتاپ‌ها در ۳ راهرو جانمایی شده‌اند. راه‌روی کناری و انتهایی به استارتاپ‌هایی اختصاص یافته که روزی از نظر میزان توسعه و جایگاه کسب و کار در جایگاه راه روی وسط سالن بوده‌اند اما اکنون اوضاع آنقدر بر وفق مراد شده که می‌توانند هزینه مضاعفی نسبت به استارتاپ‌های راه روی میانی برای حضور نمایشگاهی بپردازند.

استارتاپ ها در ۱۰ گروه فعالیت می‌کنند. تبلیغات، بازاریابی، امنیت، سرگرمی، داده‌های عظیم، یارانش ابری، توسعه دهندگان، نرم‌افزار، خدمات سازمانی، منابع انسانی، تجارت الکترونیک، آموزش، مالی، سخت افزار، واقعیت مجازی، اینترنت اشیا، سبک زندگی، پزشکی، جمع سپاری، اجتماعی و گردشگری محور کار استارتاپ‌ها هستند.

گلرخ بحری مسوول سالن ۱۸ درباره برنامه روزانه استارتاپ‌ها در الکامپ توضیح می دهد: استارتاپ‌ها علاوه بر امکان معرفی خدمات خود به بازدیدکنندگان در صورت تمایل از امکان پیج (ارائه ایده خود به داوران و سرمایه‌گذاران) نیز برخوردار هستند که در پایان نمایشگاه پس از ارزیابی داوران طرح‌های برتر به نمایشگاه سبیت آلمان اعزام می‌شوند.

به گفته وی، در مدت ۴ روز برگزاری نمایشگاه الکامپ ۳۷ داور در شیفت‌های زمان بندی شده از ساعت ۹ و ۳۰ تا ۱۶ برای ارزیابی ارائه‌ها حضور دارند. طراحان و مالکان ایده‌های استارتاپی در ۲ دقیقه ایده خود را شرح می‌دهند و از آن دفاع می‌کنند، سپس داوران به مدت ۴ دقیقه درباره ابعاد ایده از ارائه دهنده سوال می کنند و ارائه دهنده باید برای قانع کردن داوران تلاش کند.

وی گفت: همچنین در این سالن فضای رایگانی برای ملاقات و گفت‌وگوی دارندگان استارتاپ‌ها و سرمایه‌گذاران دیده شده است.

بحری با بیان اینکه درخواست برای پیچ زیاد بوده، گفت: از ۲۲۵ استارتاپ حاضر در سالن ۱۲۶ استارتاپ درخواست پیچ داشته‌اند که در دومین روز نمایشگاه تعداد درخواست‌ها به ۱۳۵ درخواست افزایش یافت.

وی یادآور شد: برای استفاده از این امکان باید علاوه بر هزینه حداقلی ۱۰۰ هزار تومان برای حضور هزینه ۱۵۰ هزار تومانی برای پیج نیز پرداخت شود.

پرشورها در الکام‌استارز

منبع: روابط عمومی سازمان

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۴ دی ۹۵
1257 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0