الکامپ

سازمان نظام مهندسی کامپیوتر: استقبال گسترده مردم از الکامپ

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات عصر امروز شنبه برای دومین بار به بازدید از نمایشگاه الکامپ پرداخت و گفت: حضور گسترده مردم در الکامپ، خستگی را از تن برگزارکنندگان نمایشگاه درآورد.

کد خبر: 3683 تاریخ انتشار: شنبه ۴ دی ۹۵ - ۲:۴۱ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.irمحمود واعظی در حاشیه بازدید از نمایشگاه افزود: سازمان نظام مهندسیرایانه‌ای کشور برای برگزاری منظم نمایشگاه زحمات زیادی کشیده است و از این بابت باید از آنها تشکر کنم.استقبال گسترده مردم از الکامپ

استقبال گسترده مردم از الکامپ

استقبال گسترده

استقبال گسترده مردم از الکامپ

وی ادامه داد: مردم نیز هوشمندی به خرج داده و با حضور گسترده خود در نمایشگاه، خستگی را از تن برگزار کنندگان درآئوردند.

وزیر ارتباطات گفت: روز پنجشنبه صبح به بازدید از نمایشگاه پرداختم و به آقای سعادت رییس سازمان نظام مهندسی قول دادم برای بازدید از باقی سالن‌های نمایشگاه، به الکامپ بیایم که این فرصت امروز دست داد.

وی ادامه داد: از هر غرفه‌ای که بازدید کردم شاهد نوآوری، ابتکارات و انگیزه بالای فعالان حوزه ICT برای توسعه و پیشرفت بودم.

واعظی با بیان این که شرکت‌های دانش بنیان استقبال خوبی از الکامپ کردند گفت: امیدوارم با فضایی که در الکامپ وجود دارد، جوانان، کسب و کارهای نوپا و شرکت‌های دانش بنیان با حمایت بخش دولتی و خصوصی، به سرعت به سمت خودکفایی گام بردارند.

وزیر ارتباطات درباره سالن دولت الکترونیکی نیز توضیح داد: محور کارمان را امسال بر روی شبکه ملی اطلاعت گذاشته‌ایم. البته در همه سالن‌ها ردپای تاثیر دولت الکترونیکی و شبکه ملی اطلاعات را مشاهده می‌کنیم.

وی ادامه داد: در سالن دولت الکترونیکی مجموعه‌ای از دستاوردهای حوزه ICT در دولت یازدهم به نمایش درآمده و اگر کسی فرصت بازدید از نمایشگاه را ندارد، با مشاهده این سالن، از توسعه و پیشرفت حوزه ICT اطلاع می‌یابد.

واعظی گفت: از مردم دعوت می‌کنم دستاوردهای دولت در نمایشگاه الکامپ را ببینند. این نمایشگاه نشان می‌دهد شبکه ملی اطلاعات برخلاف برخی گفته‌ها نه تنها محدودیتی ایجاد نمی‌کند که دریچه‌های جدیدی را برای کاربران می‌گشاید.

استقبال گسترده مردم از الکامپ

 منبع: روابط عمومی سازمان

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۴ دی ۹۵
1152 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0