مارتینا لوبون، مدیر اجرایی سبیت تشریح کرد:

سازمان نظام مهندسی کامپیوتر: فرصت ویژه شرکت ها و استارتاپ های ایرانی برای عرض اندام در اروپا

وعده نظام صنفی رایانه‌ای برای تقویت ارتباطات و همکاری‌های بین‌المللی نمایشگاه الکامپ درهمین دوره بیست و دوم نمایشگاه شکل عملی به خود گرفت و یکی از بین المللی‌ترین ادوار الکامپ را رقم

کد خبر: 3377 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۸ آذر ۹۵ - ۳:۲۴ ب.ظ
به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،تشکیل سه پاویون برای شرکت‌های کره‌ای، چینی و تایوانی و بازدید هیات تجاری ۶۰ نفره مالزی بخشی از دستاوردهای امسال الکامپ بود. اما یک اتفاق تازه هم، آغاز همکاری‌های دو نمایشگاه الکامپ ایران و سبیت‌هانوفر آلمان است.فرصت شرکت و استارتاپ ایرانی برای عرض اندام در اروپا

فرصت شرکت و استارتاپ ایرانی برای عرض اندام در اروپا

فرصت شرکت و استارتاپ ایرانی

 فرصت شرکت و استارتاپ ایرانی برای عرض اندام در اروپا

مارتینا لوبون، مدیراجرایی نمایشگاه سبیت در این رابطه گفت: نخستین بار در تیرماه امسال با آقایان سعادت و بحری، رییس و نایب رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای دیدار و درباره امکانات و شیوه‌های همکاری گفت و گو کردیم.
وی افزود: سبیت آلمان و الکامپ دو نمایشگاه با ویژگی‌های مشابه هستند و طیف وسیعی از فناوری‌ها و محصولات فناوری اطلاعات و ارتباطات را در بر می‌گیرند، بنابراین امکان همکاری دوجانبه فراهم است. به همین منظور تصمیم گرفتیم در گام نخست نسبت به برپایی غرفه سبیت در الکامپ و از سوی دیگر غرفه نظام مهندسی رایانه‌ای در سبیت اقدام کنیم تا هم ما به شرکت‌های ایرانی درباره فرایند حضورشان در سبیت اطلاع رسانی کنیم تا فرصت نمایش توانمندی‌های شان را در بازار اروپا داشته باشند و هم شرکت‌ها و تجار اروپایی فرصت آشنایی با صنعت و نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران را پیدا کنند.

فرصت شرکت و استارتاپ ایرانی برای عرض اندام در اروپا

لوبون با بیان اینکه شرکت در سبیت ارزان ترین و سریع ترین راه برای نمایش و عرضه توان و محصولات شرکت‌ها و استارتاپ‌های ایرانی است، گفت: با همین نگاه دو پاویون، یکی برای شرکت‌ها و یکی برای استارتاپ‌های ایرانی در سبیت با همکاری و مدیریت سازمان نظام مهندسی رایانه ای ایران تدارک دیده ایم. ضمن اینکه حضور بیش از سه هزار خبرنگار و رسانه در سبیت، فرصت بی نظیری برای دیده شدن در سطح جهانی به این شرکت‌ها می‌دهد.
وی در مورد ظرفیت‌های صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران نیز گفت: مشاهدات من حاکی از این است که توان بالایی در صنعت فاوای ایران نهفته است، ضمن اینکه جمعیت بالای جوانان تحصیل کرده و خلاق آینده روشنی را برای ایران نوید می‌دهد.
مدیراجرایی سبیت در شرکت نمایشگاه‌های آلمان (دویچه مسه) درباره نیازمندی‌های نمایشگاه الکامپ برای توسعه هدفمند نیز گفت: با رشد کمی‌الکامپ، شاید نیاز باشد که روزهای این نمایشگاه به ویژه بازدیدکنندگان عمومی‌و تخصصی و سازمانی یا به بیان دیگر، روزهای B2B و B2C تقسیم بندی شود.
وی افزود: در سبیت نیز از ۴ سال پیش رویکردهای مرتبط با بازرگانی، رسانه و حتی بلیت فروشی را به نحوی تغییر داده ایم که جنبه‌های B2B نمایشگاه تقویت شود و البته همچنان این نمایشگاه جذابیت‌های خود را برای بازدیدکنندگان عمومی ‌حفظ کرده است

فرصت شرکت و استارتاپ ایرانی برای عرض اندام در اروپا

منبع: روابط عمومی سازمان

 

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۸ آذر ۹۵
1126 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0