سازمان نظام مهندسی کامپیوتر:

سازمان نظام مهندسی کامپیوتر: ۲۶۰ استارتاپ به الکامپ بیست ودوم می آیند

بیش از ۵۰۰ استارت‌آپ از سراسر کشور برای حضور در بخش الکام استارز، الکامپ بیست و دوم ثبت نام کردند که از این تعداد 242 استارت‌آپ برای شرکت در نمایشگاه دعوت شدند.

کد خبر: 2608 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۴ آذر ۹۵ - ۱۲:۴۸ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)باقر بحری سخنگوی کمیته اجرایی نمایشگاه الکامپ بیست ودوم با اعلام این خبر، افزود: با توجه به استقبال گسترده کسب و کارهای نوپا، سعی داریم به رغم محدودیت فضای نمایشگاهی تعداد کسب و کارهای نوپای مورد حمایت را به حدود ۲۶۰ استارت‌آپ افزایش دهیم.  ۲۶۰ استارتاپ به الکامپ بیست ودوم می آیند

260 استارتاپ به الکامپ بیست ودوم می آیند

الکامپ

۲۶۰ استارتاپ به الکامپ بیست ودوم می آیند

سخنگوی کمیته اجرایی نمایشگاه الکامپ بیست و دوم در ادامه گفت: در الکام استارز ،۹۵ شاهد حضور استارت‌آپ‌هایی از استان‌های تهران، خراسان رضوی، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، البرز، گیلان، خراسان جنوبی، قزوین، فارس، هرمزگان، یزد، خراسان شمالی، خوزستان، زنجان، سیستان و بلوچستان، مازندران و مرکزی خواهیم بود. امیدواریم در فرصت باقی مانده از سایر استان‌ها نیز انتخاب‌هایی داشته باشیم تا همه کشور در این گرد‌همایی بزرگ ملی حضور داشته باشند.
بحری با تاکید بر اینکه امسال زیست بوم استارت‌آپ های کشور را در سالن ۱۸ گردهم جمع خواهیم کرد، گفت: در الکام استارز ۹۵ تصمیم داریم همه بخش های زیست‌بوم استارت‌آپ کشور از جمله استارت‌آپ‌های نوپا، در حال توسعه، شتاب‌دهنده‌ها و سرمایه‌گذاران را زیر یک سقف و در کنار یکدیگر در سالن ۱۸، گرد هم جمع کنیم.
او به امکاناتی که برای سالن الکام استارز ۹۵ پیش بینی شده است اشاره کرد و افزود: در این سالن علاوه بر غرفه‌های فعالان زیست‌بوم استارت‌آپی، یک محل برای برگزاری ارائه استارت‌آپ‌ها، برگزاری مسابقه‌ها و همچنین محلی برای برگزاری جلسات احتمالی بین استارت‌آپ‌ها با شتاب‌دهنده‌ها، سرمایه‌گذاران یا همکاری‌های احتمالی به‌صورت کافی‌شاپ در نظر گرفته شده‌است که به‌صورت رایگان در اختیار استارت‌آپ‌ها قرار خواهد گرفت.
او با بیان اینکه تیم داوران سازمان نظام مهندسی رایانه ای کشور تمامی درخواست های ارسالی را مورد بررسی قرار داده است، معیارهای ارزیابی داوران را برشمرد و افزود: استارت آپ های مورد تایید باید دارای وب سایت یا اپ بوده و همینطور آماده خدمت دهی به مشتری نهایی باشند و با توجه به دسته بندی های مختلف فعالیت استارت‌آپ‌ها، تمام دسته‌ها باید دارای نماینده باشد.
بحری افزود: استارت‌آپ‌ها در دو دسته کلی «نوپاها» و «در حال توسعه» تقسیم شده‌اند که حمایت سازمان نظام مهندسی رایانه ای به دسته نوپاها تعلق خواهد گرفت و استارت‌آپ‌های در حال توسعه باید غرفه خریداری کنند. برای هر استارت‌آپ نوپا یک استند با پهنای ۱.۵ متر در نظر گرفته شده‌است.
سخنگوی کمیته اجرایی نمایشگاه الکامپ بیست و دوم با اعلام اینکه استارت‌آپ های پذیرفته شده تا پایان روز ۱۶ آذر جهت پرداخت وجه و ارائه مدارک فرصت دارند، افزود: استارت‌آپ هایی که به نمایشگاه الکامپ امسال دعوت شدند تا سه شنبه ۱۶ آذر ماه فرصت دارند تا نسبت به پرداخت وجه غرفه (۱۰۰ هزار تومان) و شرکت در مسابقه حضور در نمایشگاه سبیت آلمان (۵۰ هزار تومان) اقدام کنند. بدیهی است در غیر اینصورت از فهرست الکام استارز ۹۵ خارج شده و غرفه آن‌ها به استارت‌آپ‌های منتظر در صف تعلق خواهد گرفت.
این عضو شورای مرکزی در نهایت با ابراز تاسف از محدودیت فضای موجود گفت: آن دسته از استارت‌آپ هایی که اعتراض دارند یا از ثبت‌نام باز مانده‌اند، می‌توانند حداکثر تا پایان روز ۱۵ آذر ماه اعتراض خود را از طریق ایمیل bahri@tehrannsr.orgاعلام کنند.
استارت‌آپ‌های دعوت شده مدارک خود را از طریق نشانی elecomp@irannsr.org به دبیرخانه الکامپ ارسال کنند، مدارک مورد نیاز به شرح زیر است:
– ارسال مشخصات کامل یک تا دو نفر برای حضور در غرفه.
– واریز مبلغ شرکت در نمایشگاه.
– ارسال لوگوی استارت‌آپ در قالب وکتور.
– ارسال نام استارت‌آپ جهت درج روی تابلو.
– ارسال یک توضیح کوتاه از فعالیتهای استارت‌آپ حداکثر در ۲۲۰ حرف یا ۴۰ کلمه.
– درصورت وجود، ارسال آدرس سایت یا اپ، شناسه اینستاگرام و شناسه کانال تلگرام.

۲۶۰ استارتاپ به الکامپ بیست ودوم می آیند

 منبع: روابط عمومی سازمان

 

 

 

 

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۴ آذر ۹۵
1317 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0