رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور در افتتایحه نمایشگاه اتوکام اصفهان عنوان کرد

رییس سازمان نظام مهندسی کامپیوتر کشور در اصفهان :صنعت IT در سال گذشته درآمد ۴ تریلیون دلاری داشته است.

رییس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور با بیان اینکه بازار IT تنها محدود به داخل کشور نمی شود، گفت: بازار این صنعت به گونه ای است که تنها در سال گذشته، چهار تریلیون دلار معادل ۲.۵ برابر تمام تولیدات نفت دنیا درآمد داشته است.

کد خبر: 970615010 تاریخ انتشار: شنبه ۲۲ آبان ۹۵ - ۱:۳۰ ب.ظ
 به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،  ناصرعلی سعادت در آیین افتتاحیه بیست و دومین نمایشگاه بین المللی کامپیوتر و اتوماسیون اداری، مخابرات و پنجمین جشنواره فروش تجهیزات دیجیتال (اتوکام۲۰۱۶) اصفهان با بیان اینکه سازمان نصر استان اصفهان از قدیمی ترین بخش های استانی نظام صنفی رایانه ای است، درآمد ۴ تریلیون دلاری صنعت IT در سال گذشته اظهار کرد: درآمد ۴ تریلیون دلاری صنعت IT در سال گذشته۲۲ سال است که نمایشگاه اتوکام اصفهان برگزار می شود؛ به طور میانگین در هر یک ماه و نیم، یک نمایشگاه با کیفیت و پرمحتوا در حوزه IT و یا ICT در کشور برگزار می شود.

وی با بیان اینکه صرفا برگزاری نمایشگاه ها اهمیت ندارد، افزود: نمایشگاه ها محلی برای تبلور فعالیت ها در طول یکسال گذشته محسوب می شود و همچنین فرصت ها و مزیت های رقابتی در نمایشگاه ها پدید می آید؛ در نمایشگاه ها است که توانمندی ها و مزیت های رقابتی استان ها در صنعت دیده می شود و سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری تشویق می شوند.
درآمد 4 تریلیون دلاری صنعت IT در سال گذشته

سازمان نظام مهندسی کامپیوتر اصفهان

رییس سازمان نظام  مهندسی صنفی رایانه ای کشور با بیان اینکه باید از مهاجرت از شهرهای کوچک به شهرهای بزرگتر جلوگیری شود، ادامه داد: باید از فرصت ها و استعدادهای موجود در استان ها استفاده و این ها به فرصت های شغلی تبدیل شود. جوانان دارای استعداد باید در کشور باقی بمانند و بتوان به طور شایسته از آنان بهره برد.
سعادت به مزیت برگزاری نمایشگاه ها در سطح کشور اشاره و خاطرنشان کرد: تسهیل ارتباطات تجاری مابین زنجیره تامین، تولید و استفاده کنندگان، معرفی آخرین محصولات و نام های تجاری جدید و به ویژه معرفی شرکت های نوپای کشور، معرفی تکنولوژی های روز دنیا، ایجاد فضای رقابتی مناسب برای رویارویی با رقبا و فراهم کردن زمینه انتقال تجربیات از جمله مزیت های برگزاری نمایشگاه ها محسوب می شود.

درآمد ۴ تریلیون دلاری صنعت IT در سال گذشته

  به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،وی با بیان اینکه بازار IT تنها محدود به داخل کشور نمی شود، گفت: بازار این صنعت به گونه ای است که تنها در سال گذشته، چهار تریلیون دلار معادل ۲.۵ برابر تمام تولیدات نفت دنیا درآمد داشته است.
به گفته وی در سال گذشته در نمایشگاه بین المللی الکامپ تهران حمایت از شرکت‌های نوپا آغاز شد و این اتفاق امسال در اصفهان نیز با حمایت از ۲۰ کسب و کار نو تکرار شده است که اتفاقی مثبت محسوب می‌شود.
 منبع: ایسنا

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۲ آبان ۹۵
1364 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0