با توجه به اصول اخلاق حرفه ای در سیستم های مهندسی استان گلستان افزایش 3/5 برابری بررسی پرونده های انتظامی نظام مهندسی ساختمان گلستان

افزایش ۳/۵ برابری بررسی پرونده های انتظامی بخش نظام مهندسی ساختمان در گلستان

رئیس شورای انتظامی سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان از افزایش 3/5 برابری بررسی پرونده های انتظامی این بخش در استان خبر داد.
منطقه گلستان، مهندس حسین رضوی در جلسه شورای انتظامی سازمان نظام مهندسی استان با اشاره به رشد 3/5 برابری بررسی پرونده های انتظامی این بخش در 9 ماهه فعالیت هیات مدیره دور هفتم این سازمان، اظهار کرد: تعداد پرونده های رسیده در این مدت 244 فقره بوده که 82 درصد آنها منجر به صدور رای شده است.

کد خبر: 970615007 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۱ آبان ۹۵ - ۱۰:۳۹ ق.ظ

پایگاه خبری-تحلیلی نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،  رئیس شورای انتظامی سازمان نظام مهندسیساختمان  گلستان از افزایش ۳/۵ برابری بررسی پرونده های انتظامی این بخش در استان خبر داد.   بررسی پرونده های انتظامی نظام مهندسی  ساختمان گلستان
پایگاه خبری-تحلیلی نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)، منطقه گلستان، مهندس حسین رضوی در جلسه شورای انتظامی سازمان نظام مهندسی استان با اشاره به رشد ۳/۵ برابری بررسی پرونده های انتظامی این بخش در ۹ ماهه فعالیت هیات مدیره دور هفتم این سازمان، اظهار کرد: تعداد پرونده های رسیده در این مدت ۲۴۴ فقره بوده که ۸۲ درصد آنها منجر به صدور رای شده است.


وی افزود: از این تعداد نیز ۱۴۳ فقره پرونده برابر با حدود ۶۰ درصد مربوط به بخش مسکن بوده است.
رئیس شورای انتظامی سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان، کاهش اطاله رسیدگی پرونده ها را از اقدامات مهم شورا در این مدت بیان کرد و خاطر نشان کرد: این مساله به دلیل اهمیت کیفیت ساخت و سازها و جایگاهی که قانون به این بخش داده، برای سازمان

نظام مهندسی بسیار مهم است.

 بررسی پرونده های انتظامی نظام مهندسی  ساختمان گلستان

 بررسی پرونده های انتظامی نظام مهندسی ساختمان گلستان

نظام مهندسی ساختمان استان گلستان

همچنین در این جلسه، مدیرکل راه و شهرسازیگلستان با اشاره به اهمیت رعایت اخلاق حرفهای در میان مهندسین سازمان نظام مهندسی استان، گفت: مقام عالی وزارت راه و شهرسازی نیز با ابلاغ نظامنامه رفتار حرفهای اخلاقی در مهندسی ساختمان، توجه موکد به رعایت این مساله داشتند.
مهندس ابراهیم مبارک قدم افزود: لازم است مهندسان با رعایت این مساله جایگاه خاصی به فعالیت های خود به عنوان یک حرفه بدهند.
به گفته وی، با رعایت اخلاق حرفه ای در فعالیت ها، دیگر مفسده ای بوجود نمی آید و زحمات این قشر سختکوش و نخبه توسط برخی از افراد به زیر سوال نمی رود.

 بررسی پرونده های انتظامی نظام مهندسی  ساختمان گلستان

منبع: ایسنا

بررسی پرونده های انتظامی نظام مهندسی ساختمان گلستان

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

 بررسی پرونده های انتظامی نظام مهندسی  ساختمان گلستان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۱ آبان ۹۵
1595 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0