رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران:

دولتیها دو هزار میلیارد تومان از درآمدهای پایدار شهر تهران را حذف نمودند

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: دولت دو هزار میلیارد تومان از درآمدهای پایدار شهر تهران حذف کرده است و حتما این موضوع بنحوه ارائه خدمات تأثیر میگذارد.

کد خبر: 11441 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۹۶ - ۱۰:۳۱ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: دولت دو هزار میلیارد تومان از درآمدهای پایدار شهر تهران حذف کرده است و حتما این موضوع بنحوه ارائه خدمات تأثیر میگذارد.حذف دو هزار میلیارد تومان دولتیها از درآمدهای پایدار تهران

حذف دو هزار میلیارد تومان دولتیها از درآمدهای پایدار تهران

حذف دو هزار میلیارد تومان دولتیها از درآمدهای پایدار تهران

حذف دو هزار میلیارد تومان دولتیها از درآمدهای پایدار تهران

پرویز سروری در جمع اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران با بیان برگزاری نشستهای تخصصی مدیریت شهری گفت: یکی از حلقه‌های مفقوده در مدیریت شهری که باعث میشود شورای شهر تبدیل بشورای شهرداری گردد، نظارت است و همین طور فقدان نگاه تخصصی در مدیریت شهری موجب میشود که شوراها سیاسی شوند.
سروری ادامه داد: باید نظارتها از بعد سیاسی بتخصصی برود و نیاز است که تعاملات میان شورای شهر و مجموعه‌های تخصصی بیش ترگردد.
وی تصریح کرد: تلاش شده است در لیست خدمت نیز براساس برنامه‌ریزیهای صورت گرفته برای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران افرادی با تخصصهای مختلف در حوزه شهری حضور داشته باشند. طبق این اساس جلساتی با متخصصان در حوزه‌های مختلف برگزار شده و نظرات آن ها را استماع میدهیم و پیش از ورود بمرحله انتخابات از این نظرات استفاده خواهیم نمود.
رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: در لیست خدمت تلاش شده است که از افراد متخصص در زمینه مدیریت شهری در قالبهای فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و اقتصادی استفاده گردد و پس از انتخابات نیز باید جلسات با کارشناسین و متخصصان ادامه داشته باشد.
سروری عنوان کرد: در حوزه نظام مهندسی نیز مباحث بسیاری مطرح است که با هماهنگی و تعامل میتوان در این حوزه اقدامات بیش تری را انجام داد و کیفیت بهتری را بتصمیمات شورای شهر داد.


او به طراحی سامانه تنقیهی مصوبات شورای شهر تهران اشاره کرد و افزود: با استفاده از این سامانه شهروندان میتوانند بتمامی مصوبات شهر دسترسی لازم را داشته باشند و دیگر شهرهای کشور نیز میتوانند از این سامانه استفاده نمایند.

وی به عمل کرد چهار سال گذشته شورای شهر تهران اشاره کرد و تصریح کرد: در ابتدا مشکلهای شهر تهران احصاء و برای حل این مشکلها اولویت ‌بندی در شورا صورت گرفت.
رئیس کمسیون نظارتو حقوقی شورای اسلامی تهران با بیان این که ریلگذاری اقدامات و خدماتی که در شهر صورت میگیرد در شورا انجام میشود، اذعان کرد: در حال حاضر نطفه شهر تهران به سیصد کیلومتر افزایش یافته است و شورا به این نتیجه رسیده است که اولویت اول شهر تهران توسعه حمل و نقل عمومی است و در این مورد اقدامات موثری صورت گرفت.
سروری درباره بلندمرتبه‌ سازیها در شهر تهران نیز خاطرنشان کرد: طبق طرح تفصیلی که شورای عالی شهرسازی و معماری بتصویب رسانده است، شهرداری موظف است براساس قانون و مطالبه‌ای که برای مردم ایجاد شده است اقدام نماید.
وی یادآورشد: قطعاً همه چیز شهر در اختیار شورا و شهرداری نیست زیرا که مدیریت یک پارچه شهری وجود ندارد.
ایشان ادامه داد: در نظارتها بیش از هزار مورد پرونده‌های مختلف پی گیری شده است که بنتیجه خوبی رسیده و از تخلفی جلوگیری شده است.
وی تاکید کرد: دولت دو هزار میلیارد تومان از درآمدهای پایدار شهر تهران حذف کرده است و قطعاً این موضوع بنحوه ارائه خدمات تأثیر میگذارد.
سروری عنوان داشت: جلسه‌ای که امروز با متخصصین برگزار گشت به این دلیل است که نگاه تخصصی بشورای شهر و حتی فضای انتخاباتی فعلی داشته باشیم.
وی اظهار کرد: شورا باید از ظرفیتهای کارشناسی لازم استفاده نماید و پیش از انتخابات باید این پیام به دستگاههای تخصصی ارسال گردد.
منبع: قطره

 

 

کانال تلگرام آزمون نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۰ اردیبهشت ۹۶
1028 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0