سرپرست امور نمایشگاهی اتاق تعاون ایران بیان کرد :

نمایشگاه بین المللی عمران وساختمان کیش با حضور صدوچهارده شرکت برگزارمیشود

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی عمران و ساختمان کیش با حضور صدوچهارده شرکت داخلی و خارجی از دوازدهم تا پانزدهم اردی بهشت ماه در کیش برگزار میشود.

کد خبر: 11317 تاریخ انتشار: شنبه ۹ اردیبهشت ۹۶ - ۹:۵۲ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir) ،سرپرست امور نمایشگاهی اتاق تعاون ایران بیان کرد : سیزدهمین نمایشگاه بین المللی عمران و ساختمان کیش با حضور صدوچهارده شرکت داخلی و خارجی از دوازدهم تا پانزدهم اردی بهشت ماه در کیش برگزار میشود.نمایشگاه بین المللی عمران وساختمان کیش

نمایشگاه بین المللی عمران وساختمان کیش

نمایشگاه بین المللی عمران وساختمان کیش

نمایشگاه بین المللی عمران وساختمان کیش

سیدمحمد کریمی با بیان این که برپایی این نمایشگاه بین المللی در منطقه خلیج فارس با هم کاری منطقه آزاد کیش و حضور پیمان کاران عمرانی باعث رونق و سرمایه گذاری در منطقه میشود گفت: این نمایشگاه باعث رقابت با کشورهای حوزه خلیج فارس در جهت گردش گری نیز خواهد شد .
کریمی ادامه داد: هشتادوشش شرکت داخلی ، بیست و چهار شرکت نماینده خارجی و چهار شرکت خارجی بصورت مستقیم در این نمایشگاه حضور دارند.
وی در خصوص کشورهای شرکت کننده در نمایشگاه عنوان کرد: ایتالیا،آلمان،چین،ترکیه،هلند،امارات،کره جنوبی،فنلاند،سوئیس،برزیل،امریکا ،اسپانیا،انگلیس،عربستان و فرانسه از شرکتهایی هستند که مستقیم یا بصورت نمایندگی حضور خواهند داشت.
وی افزود: در این نمایشگاه محصولها و موضوعاتی در زمینه های محصولهای پایه ای ساختمانی و سیستمهای سازه ای ، لوازم و تاسیسات برقی، نازک کاری، معماری، دکوراسیون داخلی و فضای باز، لوازم و تاسیسات مکانیکی ساختمان، الکترونیکی، امنیتی و هوشمند سازی ساختمان ارائه میشود .
ابزار و ماشین آلات ساختمانی ،خدمات مهندسی و حرفه ای، بازارسرمایه، آسانسور، بالابرو سیستمهای متحرک، تشکلهای حرفه ای ، آموزش، مشارکت و تبلیغات و عمران و خدمات شهری از سایر موضوعات و محصولهای قابل ارایه در این نمایشگاه است که کریمی به آن اشاره نمود .
وی در خصوص برنامه های جنبی این نمایشگاه نیز تاکید کرد: برگزاری گردهمایی اتاقهای تعاون و اتحادیه های سراسری، برگزاری سه کارگاه آموزشی با روی کرد مقاوم سازی و ارتقاء رتبه ، معرفی نمایشگرهای ۳ بعدی هولوگرام برای اولین بار در این نمایشگاه، میزگرد خبری اهداء لوح و تندیس به تولید کنندگان و غرفه برتر از برنامه های جنبی این نمایشگاه است.


این مسئول حامیان اصلی این نمایشگاه را وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت راه و شهرسازی، سازمان و شورای عالی نظام مهندسی ساختمان نام برد و اذعان کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت صنعت و معدن و تجارت ،وزارت راه و ترابری، وزارت اقتصادی و دارایی، شورایعالی نظام مهندسی، سازمان نظام مهندسی ساختمان هرمزگان ، سازمان مناطق آزاد تجاری. از شرکت کنندگان شاخص در این نمایشگاه هستند.
وی با اعلام این که این نمایشگاه در مساحت حدود چهار هزار و هفتصد متر مربع برگزار میشود تصریح کرد: افزایش پانزده درصدی بلحاظ کیفی ،متراژنمایشگاه و حضور شرکت های برتر داخلی و خارجی و برنامه هایی هم چون کارگاهها و گردهمایی را در این دوره شاهد هستیم.
سرپرست امور نمایشگاهی اتاق تعاون ایران ویژگیهای عمده و شاخص در این نمایشگاه را اطلاعرسانی مطلوب بمنظور حضور شرکت های پیمانکاری و سرمایه گذار و انبوه سازان و تولید کنندگان بمنظور توسعه و رونق بخش عمران و مسکن در مناطق آزاد تجاری بویژه جزیره کیش عنوان نمود.
منبع: قطره

 

پاسخنامه آزمون نظام مهندسی برق نظارت ۹۵

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ اردیبهشت ۹۶
981 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0