رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان خوزستان خبر داد:

وجود هشت هزار وپانصد مهندس کشاورزی جویای کار در استان خوزستان

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان خوزستان با اشاره به عمل کرد این سازمان در سال نودوپنج، بیان کرد: این سازمان در سال نودوپنج در زمینه صدور پروانه در قالب سامانه پنجره واحد صدور پروانه، رتبه چهارم کشور را کسب نمود.

کد خبر: 11308 تاریخ انتشار: شنبه ۹ اردیبهشت ۹۶ - ۹:۱۰ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir) ،رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان خوزستان با اشاره به عمل کرد این سازمان در سال نودوپنج، بیان کرد: این سازمان در سال نودوپنج در زمینه صدور پروانه در قالب سامانه پنجره واحد صدور پروانه، رتبه چهارم کشور را کسب نمود.وجود هشت هزار وپانصد مهندس کشاورزی جویای کار در استان

وجود هشت هزار وپانصد مهندس کشاورزی جویای کار در استان

وجود هشت هزار وپانصد مهندس کشاورزی جویای کار در استان

 

وجود هشت هزار وپانصد مهندس کشاورزی جویای کار در استان

محمدرضا بهبهانی نژاد ، با اعلام کسب رتبه چهارم این سازمان در سطح سازمانهای نظام مهندسی کشاورزی کشور در سال نودوپنج از تمامی کارکنان نظام مهندسی کشاورزی استان و نمایندگان شهرستانی بابت کسب این رتبه تقدیر بعمل آورد و از جمله عوامل موفقیت را دقت در صدور پروانه و تلاش نیروی انسانی سازمان برشمرد و گفت: خوشبختانه در روند صدور پروانه حتی یک اشتباه هم نداشتیم که جا دارد در این مورد از نماینده های شهرستانی و مسئولین واحدهای صدور پروانه در استان تقدیر نمود.
بهبهانی نزاد بیان کرد: امیدواریم در سالهای آینده با تلاش مضاعف همکاران شاهد کسب رتبه‌های بالاتری در این باره باشیم.
وی ادامه داد: درحال حاضر نظام مهندسی کشاورزی در همه شهرستانهای استان نماینده دارد که فعالیتهای نظام مهندسی را انجام میدهند.
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان خوزستان با بیان اینکه نظام مهندسی کشاورزی خوزستان بالغ بر چهارده هزار عضو از مقطع لیسانس تا دکتری دارد، گفت: هشت هزار و پانصد نفر از این اعضا جویای کار هستند.وی افزود: اخیرا نیز در مورد مقابله با ریزگردها و به درخواست اداره‌کل منابع طبیعی استان، تعدادی کارشناس ارشد ترویج را که عضو نظام مهندسی کشاورزی استان بودند، برای همکاری به این اداره معرفی نمودیم. از دیگر دستگاههای اجرایی مرتبط هم انتظار داریم ظرفیتهای نظام مهندسی کشاورزی را باور داشته باشند و از این ظرفیت استفاده نمایند.


این مقام مسئول با اشاره به نقش نظام مهندسی کشاورزی در سلامت جامعه از برنامه‌ریزی سازمان نظام مهندسی کشاورزی خوزستان برای جلوگیری از فعالیت فروشگاههای غیرمجاز فروش سموم کشاورزی خبر داد و تاکید کرد: در این طرح قرار است با همکاری پلیس اماکن و حفظ نباتات جهاد کشاورزی از فعالیت این فروشگاههای غیرمجاز جلوگیری گردد.

بهبهانی نژاد عنوان کرد: یکی از برنامه‌های مهم ما در سال نودوشش اجرای طرح به کارگیری مسئولین فنی در واحدهای تولیدی بخش کشاورزی خوزستان است که این طرح بزرگ ترین خدمت به مهندسان کشاورزی خواهد بود.
وی گفت: امیدواریم سال نودوشش سال انسجام و یک پارچگی توام با موفقیت و سربلندی برای فارغ‌التحصیلین و بهره‌برداران بخش کشاورزی استان خوزستان باشد.
منبع: ایسنا

پاسخ تشریحی آزمون نظام مهندسی طراحی برق اسفند ۹۵

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ اردیبهشت ۹۶
1158 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0