کاهش نقش دولت در سازمان نظام مهندسی کشاورزی روحانی سال نودو دو مطرح کرد:

صد هزار مهندس کشاورزی بیکاری داریم/کبیری، رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی، دی ماه سال نودوچهار: صدوسی هزار مهندس کشاورزی بیکار داریم.

خیلی از وعده های بزرگ و کوچکی که حسن روحانی در زمان تبلیغات انتخاباتی روی آن ها مانور داد، امروز، بعد از 4 سال فعالیت، قابلیت بازخوانی دارد. وعده‌هایی که بعدها روحانی و بسیاری از دولت مردان بعملی نشدن آن ها اذعان نمودند.

کد خبر: 11193 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۹۶ - ۴:۰۵ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)، خیلی از وعده های بزرگ و کوچکی که حسن روحانی در زمان تبلیغات انتخاباتی روی آن ها مانور داد، امروز، بعد از ۴ سال فعالیت، قابلیت بازخوانی دارد. وعده‌هایی که بعدها روحانی و بسیاری از دولت مردان بعملی نشدن آن ها اذعان نمودند.صد هزار مهندس کشاورزی بیکاری داریم

صد هزار مهندس کشاورزی بیکاری داریم

سازمان نظام مهندسی کشاورزی

صد هزار مهندس کشاورزی بیکاری داریم

کشاورزی یکی از مهمترین بخشهای اقتصاد کشور است که میلیونها نفر بصورت مستقیم و غیرمستقیم از این طریق ارتزاق میکنند. حسن روحانی در سال نودودو وعده‌هایی بکشاورزان داد. از جمله این که: چهارده درصد تولید ناخالص ما از کشاورزی است و چهار میلیون نفر در این بخش فعالند در نتیجه باید برنامه‌های درستی در این راستا داشت. یا روحانی در بخش دیگری از صحبتهای خود آماری از بیکاری مهندسین کشاورزی ارائه میکند و آمار بیکاران این بخش را صد هزار نفر مطرح میکند.

۲ سال و نیم بعد از روی کار آمدن دولت یازدهم،‌ در دی‌ماه نودوچهار،‌ احمد کبیری، رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی کشور، با اعلام آمار بالای مهندسین کشاورزی بیکار میگوید: ما هم آماری را در مورد بیکاری اعضایمان داریم؛ این که مثلاً از حدود دویست و ده هزار تن، حدود صدوسی هزار تن هنوز جویای کارند.

این آمارها نشان میدهد، تعداد مهندسان کشاورزی بیکار طی دولت یازدهم کاهش نیافته و حتی افزایش هم داشته است.

در ادامه میتوانید آمار ارائه شده از طرف روحانی در سال نودودو را مشاهده کنید که با خنده اعلام میکند که صد هزار مهندس کشاروزی بیکار داریم.

منبع: مشرق

 

دانلود سوالات آزمون نظام مهندسی اسفند ۹۵

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۶ اردیبهشت ۹۶
1472 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0