استاندار استان مازندران

تاکید استاندار استان مازندران بر بومی سازی بناها در مازندران

استاندار استان مازندران بر ضرورت بومی سازی بناها در مازندران بعنوان یک ضرورت تاکید کرد و بیان کرد : سازمان نظام مهندسی و متولیان امر باید نسبت به این موضوع تلاش جدی داشته باشند.

کد خبر: 11084 تاریخ انتشار: سه شنبه ۵ اردیبهشت ۹۶ - ۶:۰۰ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،استاندار استان مازندران بر ضرورت بومی سازی بناها در مازندران بعنوان یک ضرورت تاکید کرد و بیان کرد : سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران و متولیان امر باید نسبت به این موضوع تلاش جدی داشته باشند.تاکید استاندار استان مازندران بر بومی سازی بناها در مازندران

تاکید استاندار استان مازندران بر بومی سازی بناها در مازندران

تاکید استاندار استان مازندران بر بومی سازی بناها در مازندران

تاکید استاندار استان مازندران بر بومی سازی بناها در مازندران

ربیع فلاح در گردهمایی ملی معماری که در بابلسربرگزار شد گفت : استان مازندران پیشینه خیلی درخشانی در سبک معماری بومی دارد واثرهایی که امروز در این استان مورد تحسین همگان قرار میگیرد باید در ساخت و سازهای کنونی مورد استفاده قرار گیرد.

فلاح افزود : تردیدی نداشته باشید که آیندگان از سبک معماری کنونی ما لذت نخواهند برد ، بنا بر این باید بگونه ای عمل نماییم که بناهای ساخته شده در دوره ما نیز مانند گذشتگان خیره کننده باشد.

وی ادامه داد : بی قاعدگی در ساخت و سازها نه تنها زمینه توسعه و پیشرفت شهری را فراهم نمیکند بلکه زیبایی و چشم انداز شهر و روستاهای ما را از بین میبرد.

استاندار مازندرات تصریح کرد : متاسفانه در گذشته بعلت سهل انگاریهای صورت گرفته ساخت و سازهای غیر مجاز زیادی انجام گردید و تغییر کاربری گسترش یافته بود ، ولی دولت تدبیر و امید توانست امروز جلوی اینگونه کارهای مخرب را بگیرد.

ضرورت حضور حداکثری در انتخابات

استاندار مازندران هم چنین تاکید کرد : انتخابات پیش رو برای کشور ما بسیار سرنوشت ساز است و بنده بعنوان نماینده عالی دولت موظف هستم براساس قانون یک انتخابات سالم و پرشوررا برگزار نمایم.

فلاح اظهار داشت : از همه مردم انتظار میرود که با حضور حداکثری و با انتخاب آگاهانه کشور را در مسیر توسعه و پیشرفت یاری نمایند.

منبع: ایرنا

 

دانلود رایگان منابع آزمون نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۵ اردیبهشت ۹۶
1379 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0