رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی خبرداد:

توسعه کشت محصولهای گلخانه در ارتقا کیفیت محصول ها و کاهش مصرف آب تاثیرگذار است.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان خراسان شمالی بر لزوم توسعه و پیشرفت واحدهای گلخانه ای در استان تاکید نمود.

کد خبر: 10804 تاریخ انتشار: شنبه ۲ اردیبهشت ۹۶ - ۳:۲۸ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان خراسان شمالی بر لزوم توسعه و پیشرفت واحدهای گلخانه ای در استان تاکید نمود.توسعه کشت محصولهای گلخانه در ارتقا کیفیت محصول ها

توسعه کشت محصولهای گلخانه در ارتقا کیفیت محصول ها

توسعه کشت محصولهای گلخانه در ارتقا کیفیت محصول ها

توسعه کشت محصولهای گلخانه در ارتقا کیفیت محصول ها

حسن نامجو با اشاره بفعالیت سیصد و پنجاه و شش واحد گلخانه ای در خراسان شمالی بیان کرد: توسعه کشت محصولات گلخانه میتواند در ارتقا کیفیت محصولات و کاهش مصرف آب تاثیرگذار باشد.

نامجو با تاکید بر لزوم توسعه و پیشرفت واحدهای گلخانه ای در استان گفت: پیشرفت واحدهای گلخانه ای یکی از سیاستهای دولت است و بطوریکه سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان در راستای این سیاست تابه اکنون اقدامهای خوبی انجام داده است.

وی عنوان کرد: افزایش جمعیت و نیاز روزافزون بمواد غذایی مسئله ‌ای است که یافتن راه‌ حلهای مطلوب روشهای نوین در کشاورزی از جمله کشت گلخانه‌ ای را مورد تأکید قرار میدهد.

رئیس سازمان ظام مهندسی کشاورزی تاکید کرد امروزه ایجاد گلخانه ‌ها برای تولید محصولات کشاورزی بعلت امکان کنترل عوامل تأثیرگذار محیطی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار شده و کشت گلخانه ‌ای بعنوان یک روش متفاوت با بازده بالا در سالهای اخیر رو بگسترش بوده است.

وی  با اشاره به نظارت سی و نه مهندس ناظر بر مراحل ساخت و ساز و فعالیتهای گلخانه ای استان اظهار داشت: طی آینده ای نزدیک یک واحد گلخانه یک هکتاری در شهرستان اسفراین ببهره برداری خواهد رسید.

نامجو افزود: کشت گلخانه‌ ای علاوه بر فراهم کردن زمینه اشتغال، میزان و تنوع تولید محصولات را افزایش داده و با توجه بمشکل کمبود آب راه کار مناسبی را پیش ‌روی کشاورزان قرار میدهد.

منبع: قدس آنلاین

 

کلید سوالات آزمون نظام مهندسی برق شهریور ۹۵

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲ اردیبهشت ۹۶
1240 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0