اجتماع مهندسین

اجتماع مهندسین برای پیگیری سپرده‌گذاری و تخلف چهل میلیاردی اعضای سابق سازمان نظام مهندسی

در حالی که از زمان تغییرات هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی تهران سال هاست میگذرد و هیأت مدیره جدید بر سر کار آمده اما هنوز تکلیف چهل میلیارد پولی که بوسیله هیأت مدیره سابق نزد بانک شهر سپرده‌گذاری و بلوکه شده مشخص نگردیده است.

کد خبر: 10762 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۳۱ فروردین ۹۶ - ۶:۰۹ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،در حالی که از زمان تغییرات هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی تهران سال هاست میگذرد و هیأت مدیره جدید بر سر کار آمده اما هنوز تکلیف چهل میلیارد پولی که بوسیله هیأت مدیره سابق نزد بانک شهر سپرده‌گذاری و بلوکه شده مشخص نگردیده است.اجتماع مهندسین برای پیگیری سپرده‌گذاری و تخلف چهل میلیاردی

اجتماع مهندسین برای پیگیری سپرده‌گذاری و تخلف چهل میلیاردی

اجتماع مهندسین برای پیگیری سپرده‌گذاری و تخلف چهل میلیاردی

اجتماع مهندسین برای پیگیری سپرده‌گذاری و تخلف چهل میلیاردی

امروز صبح تعداد بسیاری از مهندسین و اعضای سازمان نظام مهندسی استان تهران در میدان فردوسی و در مقابل بانک شهر تجمع خودجوشی برگزارنموده و خواستار توجه مسئولین بتخلفی که اعضای هیأت مدیره سابق انجام داده‌اند شده و اعلام نمودند که باید تکلیف بازپسگیری و سپرده چهل میلیارد تومانی بلوکه شده نزد این بانک هرچه سریع تر مشخص گردد.

مهندسین در این تجمع اعلام میکردند که تا زمانیکه هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی نتواند اقدامی در این مورد انجام دهد هر ۵‌شنبه به این تجمع خود در همین محل ادامه خواهند داد.

براساس این گزارش، در دوره ریاست حبیب الله بی طرف رئیس سابق سازمان نظام مهندسی استان تهران(قربان خانی رئیس کنونی سازمان نظام مهندسی) بحث تخلف چهل میلیارد تومانی اعضای هیات مدیره قبلی در سال نودوپنج مطرح گردید.

پیش تر بی طرف در پاسخ یکی از اقدامات مهم در ده ماه گذشته شفافسازی عمل کرد مالی سازمان و پی گیری سخت وثیقه‌گذاری چهل میلیارد تومانی هیات مدیره سابق (دوره ششم) بوده است.

بی طرف افزود: در دوره ششم با مصوبه هیات مدیره که پنج نفر آنرا امضا کرده بودند این چهل میلیارد تومان در یکی از شعب بانک شهر سپرده‌گذاری گردیده و سپس مبلغ سی و دو میلیارد تومان تسهیلات بنفع یک شرکت خصوصی دریافت نموده بودند.

منبع: خبرگذاری فارس

 

 

دانلود سوالات آزمون نظام مهندسی اسفند ۹۵

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۱ فروردین ۹۶
1111 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0