به گفته استاندار کردستان:

ارتباط دستگاههای اجرایی با نظام مهندسی ساختمان بیش تر گردد.

استاندار کردستان بر لزوم تقویت ارتباط دستگاههای اجرایی استان با سازمان نظام مهندسی ساختمان تاکید نمود.

کد خبر: 10759 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۳۱ فروردین ۹۶ - ۵:۵۹ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،استاندار کردستان بر لزوم تقویت ارتباط دستگاههای اجرایی استان با سازمان نظام مهندسی ساختمان کردستان تاکید نمود.ارتباط دستگاههای اجرایی با نظام مهندسی ساختمان

ارتباط دستگاههای اجرایی با نظام مهندسی ساختمان

ارتباط دستگاههای اجرایی با نظام مهندسی ساختمان

ارتباط دستگاههای اجرایی با نظام مهندسی ساختمان

عبدالمحمد زاهدی روز پنج شنبه در دیدار با اعضای هیات رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در سنندج با اشاره به بهبود پانزده درصدی بازار کار در سال نودوپنج نسبت بسال نودوچهار، افزایش هم کاری دستگاههای استان با این سازمان را سبب افزایش استانداردها در ساخت و سازهای استان عنوان نمود.

زاهدی با اشاره بعدم بهره گیری از توان و تخصص سازمان نظام مهندسی ساختمان بر لزوم تقویت ارتباط دستگاههای استان با این سازمان تاکید نمود.

وی در ادامه با بیان این که رونق صنعت ساختمان سبب رونق صنایع وابسته میشود، گفت: افزایش ساخت و ساز و اقدامات عمرانی موجب ایجاد اشتغال خواهد گردید.

استاندار کردستان عدم استفاده از فرصتها و ظرفیتهای موجود را یکی از مشکلات اساسی در کشور دانست و ادامه داد: هر پدیده ای مثل مرز، تکنولوژی و غیره، میتواند هم فرصت باشد هم تهدید و باید تلاش نماییم از فرصت آن ها بهره بگیریم.

وی در ادامه با یادآوری دستاوردهای برجام، لغو قطع نامه ها و رفع سایه جنگ از سر کشور را مهم ترین خدمت برجام بکشور عنوان و ابراز امیدواری نمود، در دولتهای آینده بتوانیم از این دستاورد بخوبی استفاده نماییم.

زاهدی هم چنین با بیان این که نباید انتظار داشته باشیم که لغو تحریمها یک شبه همه مشکلات کشور را حل کند، عنوان کرد: تحریمها برداشته شده اما بانکها، شرکتها و بنگاههای اقتصادی جهان، خود باید برای هم کاری با ما تصمیم بگیرند.

منبع:خبرگذاری صدا و سیما

 

پاسخنامه آزمون نظام مهندسی شهریور ۹۵

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۱ فروردین ۹۶
1216 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0