نامه مهم ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان

افزایش کیفیت ساخت و سازها با هم کاری نظام‌مهندسی و شهرداری

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان بیان کرد: نزدیک به حدود نه هزار متقاضی مؤثر برای واحدهای مسکن مهر داریم که در سال جدید برای پایان یافتن واحدهای باقیمانده برنامه‌ریزی میشود.

کد خبر: 10679 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۳۰ فروردین ۹۶ - ۶:۲۴ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان بیان کرد: نزدیک به حدود نه هزار متقاضی مؤثر برای واحدهای مسکن مهر داریم که در سال جدید برای پایان یافتن واحدهای باقیمانده برنامه‌ریزی میشود.افزایش کیفیت ساخت سازها با هم کاری نظام‌مهندسی و شهرداری

افزایش کیفیت ساخت سازها با هم کاری نظام‌مهندسی و شهرداری

سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان

افزایش کیفیت ساخت سازها با هم کاری نظام‌مهندسی و شهرداری

منوچهر رحمانی ادامه داد: هم چنین حدود هفتصدوپنجاه کیلومتر جاده اعم از اصلی و فرعی و روستایی را در دست ساخت داریم. ارزش ریالی این پروژه‌ها در ۲ بخش راه و مسکن حدود دویست میلیارد تومان است که در صورت تأمین اعتبار، برنامه اجرایی آنها یک برنامه ۳ ‌ساله است.

رحمانی گفت: در سال گذشته دویست و هفتاد و پنج کیلومتر جاده جدید راه‌اندازی کردیم، اما متأسفانه تخصیص اعتبار بطور میانگین زیر ده درصد بوده و در حال حاضر از نظر مالی بشدت تحت‌فشار قرار داریم.

وی افزود: با توجه بکمبود بودجه عمرانی، تلاش کردیم تا در طول سالهای نودوچهار و نودوپنج پروژه‌ها را اولویت بندی نماییم و آنها را با استفاده از ظرفیتهای ممکن به سرانجام رساندیم.

مدیر کل راه و شهرسازی استان خوزستان تاکید کرد:اما پروژه‌هایی که در اولویت دوم قرار دارند، از نظر اجرایی با افت مواجه بودند. امروز در تلاش هستیم که با استفاده از همه ظرفیتها اشتغال را حفظ نماییم که تاکنون موفق بوده‌ایم.

وی اظهار داشت: در حوزه افزایش کیفیت ساخت و سازها با نظام مهندسی هم کاری و جلسات متعددی با شهرداری و سازمان نظام مهندسی ساختمان برگزار نموده ایم و بتعامل خوبی رسیده‌ایم.

رحمانی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی ما این است که در سال نودوشش برنامه‌ریزی و نظارت بیش تری در این بخش اعمال گردد.

منبع: سازه نیوز

 

 

دانلود رایگان جزوه نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۰ فروردین ۹۶
1018 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0