رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان خراسان شمالی

اختصاص هجده میلیارد تومان به سیستم آبیاری نوین استان خراسان شمالی.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان خراسان شمالی بیان کرد: امسال هجده میلیارد تومان برای اجرای سیستم آبیاری نوین استان در نظر گرفته شده است.

کد خبر: 10629 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۹ فروردین ۹۶ - ۵:۵۵ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)، رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان خراسان شمالی بیان کرد: امسال هجده میلیارد تومان برای اجرای سیستم آبیاری نوین استان در نظر گرفته شده است.اختصاص هجده میلیارد تومان به سیستم آبیاری نوین استان

اختصاص هجده میلیارد تومان به سیستم آبیاری نوین استان

اختصاص هجده میلیارد تومان به سیستم آبیاری نوین استان

اختصاص هجده میلیارد تومان به سیستم آبیاری نوین استان

حسن نام جو گفت: باید تدابیری اندیشیده گردد تا روشهای نوین و کم‌ مصرف با راندمان بالا جایگزین روشهای سنتی آبیاری در بخش کشاورزی گردد.

نام جو با اشاره بظرفیت بالای خراسان شمالی در بخش کشاورزی ادامه داد: استفاده از سیستم آبیاری نوین ضروری است و با توجه بکمبود منابع آبی استفاده از روشهای نوین آبیاری امری اجتناب‌ ناپذیر است.

وی افزود: افزایش راندمان آب در بخش کشاورزی با استفاده از سیستمهای نوین آبیاری اقدام مهمی است که در کشور بعنوان یک اولویت اجرا شده است و استان خراسان شمالی در این زمینه موفق بوده است.

نام جو تاکید کرد: از اسفندماه پارسال تاکنون صد . سی و یک پروژه آبیاری نوین در بیش از دو هزار و چهارصد هکتار از اراضی استان خراسان شمالی در حال اجرا است که برای این تعداد پروژه ۱۳٫۶ میلیارد تومان اعتبار تامین شده است.

رئیس سازمان نظاممهندسی کشاورزی و منابع طبیعی با اشاره بوجود اعتبارات کافی اجرای این طرح اظهار داشت: امسال هجده میلیارد تومان برای اجرای سیستم آبیاری نوین استان در نظر گرفته شده است.

وی عنوان کرد: با اجرای سیستمهای آبیاری نوین استان برای هزار و نهصد و هفتاد نفر بصورت مستقیم و شش هزار و نهصد و هفتاد نفر  نفر بصورت غیر مستقیم اشتغال ایجاد میشود.

منبع: نسیم امروز

 

راهنمای مبحث سیزدهم pdf

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۹ فروردین ۹۶
1200 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0