با برگزاری اجلاس نظام مهندسی در گران ‌ترین هتل ایران موافق نبودم معاون زیر راه

معاون وزیر راه گفت:آئین نامه کنترل ساختمان با تشریک مساعی نوشته میشود.

حامد مظاهریان معاون امور مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی از تداوم تشریک مساعی درباره متن پیشنهادی آئین نامه کنترل ساختمان خبر داد و بیان کرد: دیروز در این زمینه جلسه‌ای با حضور وزیر راه و رییس سازمان نظام مهندسی برگزار گردید.

کد خبر: 10324 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۱ فروردین ۹۶ - ۷:۲۶ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،حامد مظاهریان معاون امور مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی از تداوم تشریک مساعی درباره متن پیشنهادی آئین نامه کنترل ساختمان خبر داد و بیان کرد: دیروز در این زمینه جلسه‌ای با حضور وزیر راه و رییس سازمان نظام مهندسی برگزار گردید.آئین نامه کنترل ساختمان با تشریک مساعی نوشته میشود.

مظاهریان

مظاهریان

آئین نامه کنترل ساختمان با تشریک مساعی نوشته میشود.

وی گفت: باب گفتگو پیرامون  آئین نامه ساختمان هم چنان باز است و  با تشریک مساعی با سازمان نظام‌ مهندسی‌ساختمان کشوردرجهت تحقق هدفهای قانون نظام‌مهندسی‌ساختمان، حمایت از حقوق بهره‌برداران و بالارفتن خدمات مهندسی که نتیجه آن بالارفتن کیفیت ساخت و سازها خواهد بود، اقدامات لازم بعمل آید.

مظاهریان با اشاره به برگزاری جلسه دیروز با حضور وزیر راه  و رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور،‌ ادامه داد: در این جلسه درباره متن پیشنهادی آئین نامه کنترل ساختمان گفتگو کردیم، با وجود آن که طی یک سال گذشته، آئین نامه بنظرخواهی گذاشته شد، مقرر گردید تا هم چنان باب گفتگو  و تبادل نظر در خصوص آیین‌نامه کنترل ساختمان باز بماند تا با تشریک مساعی با سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در جهت تحقق هدفهای قانون نظام مهندسی ساختمان، حمایت از حقوق بهره‌برداران و بالارفتن خدمات مهندسی که نتیجه آن افزایش کیفیت ساخت و ساز خواهد بود، اقدام لازم بعمل آید.

این مقام عنوان کرد: سایر مسائل جامعه مهندسی از جمله تعداد گسترده مهندسین ساختمان در آموزش عالی در جلسه دیروز مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

معاون وزیر راه افزود: در مورد این موضوع که باید برنامه‌ها و انجام تغییرات بنیادین بگونه‌ای باشد که مسئولیتهای حرفه ای کاملا مشخص و بنفع مردم تامین شود نیز تاکید گردید.

منبع: تسنیم

 

پاسخ تشریحی آزمون نظام مهندسی برق مرداد ۹۴

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۱ فروردین ۹۶
1108 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0