احراز سکونت شصت هزار متقاضی نهضت ملی مسکن در قزوین ظرف مدت ۱۰روز احراز سکونت شصت هزار متقاضی نهضت ملی مسکن در قزوین ظرف مدت ۱۰روز

احراز سکونت شصت هزار متقاضی نهضت ملی مسکن در قزوین ظرف مدت ۱۰روز

احراز سکونت شصت هزار متقاضی نهضت ملی مسکن در قزوین ظرف مدت ۱۰روز ، با کار جهادی اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین انجام شد

کد خبر: 010601001 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱ شهریور ۰۱ - ۷:۵۵ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، احراز سکونت شصت هزار متقاضی نهضت ملی مسکن در قزوین ظرف مدت ۱۰روز ، با کار جهادی اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین انجام شد

احراز سکونت شصت هزار متقاضی نهضت ملی مسکن در قزوین ظرف مدت ۱۰روز

احراز سکونت شصت هزار متقاضی نهضت ملی مسکن در قزوین ظرف مدت ۱۰روز
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین اعلام کرد؛
احراز سکونت شصت هزار متقاضی نهضت ملی مسکن در قزوین
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین اظهار داشت: سازمان نظام مهندسی ساختمان قزوین با کار جهادی اعضای خود، احراز سکونت شصت هزار متقاضی نهضت ملی مسکن را ظرف مدت ۱۰روز انجام داد.
امیر کلهر، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین روز یک‌شنبه در مراسم تقدیر از خبرنگاران استان که با حضور اعضاء هیات مدیره این سازمان برگزار گردید؛ گفت: اصحاب رسانه همواره با ذکاوت، تیزهوشی، صداقت و امانت خود در اطلاع‌رسانی اخبار کوشا هستند و بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری، وظیفه خبرنگاران در قبال مردمی که در رنج هستند این است که که امیدبخشی در جامعه را تسری بخشند و از بزرگ‌نمایی ضعف‌ها و مشکلات بپرهیزند.
کلهر گفت: از روزی که خدمت‌گذاری ما در سازمان نظام مهندسی آغاز شد، سعی ما براین بوده که آحاد مردم از عملکرد و برنامه‌های سازمان مطلع باشند یعنی هیچ داده و اطلاعاتی را در اتاق خود نگه‌داری نمی‌کنیم و با شفافیت کامل به فعالیت‌ های خود ادامه می‌ دهیم.
وی هم‌چنین با اشاره به فعالیت سازمان نظام مهندسی ساختمان در مورد نهضت ملی مسکن در قزوین، تصریح کرد: سازمان نظام مهندسی قزوین با کار جهادی اعضای خود، احراز سکونت شصت هزار متقاضی نهضت ملی مسکن را ظرف مدت ده روز انجام داد.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین افزود: نقصی در قانون و قانون‌گذاری در حوزه صنعت ساختمان وجود ندارد و اگر اجرای قوانین به درستی صورت گیرد، حادثه‌ای همانند حادثه متروپل اتفاق نمی‌افتد و مردم باید به امور مقررات ملی ساختمان آگاه باشند که در این مورد رسانه‌ها می‌ توانند با اطلاع‌رسانی در حوزه مقررات ملی مسکن در جهت بالا بردن آگاهی افراد جامعه موثر عمل کنند.
وی افزود: اگر تخلفی در حوزه ساختمان‌سازی و یا حتی خود سازمان صورت بگیرد باید اصحاب رسانه در جریان قرار گیرند تا درس عبرتی برای سایر افراد متخلف باشد و با سرمایه‌گذاری که بخواهد جان مردم را به خطر بیندازد بطور جدی برخورد می‌کنیم.
سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین یازده هزار عضو دارد که در حال حاضر از این تعداد شش هزار عضو فعال بوده و دارای پروانه اشتغال به کار و صلاحیت در ۷ رشته معماری، نقشه برداری، اجرا، مکانیک، برق، محاسبات و تاسیسات برق و مکانیک هستند.
منبع: خبر آنلاین

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱ شهریور ۰۱
233 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0