احمد کبیری

سازمان نظام مهندسی کشاورزی: توانمندسازی ۲۱ هزار دانش آموخته کشاورزی برای کارآفرینی

احمد کبیری، رئیس سازمان نظام مهندسی و منابع طبیعی کشور اعلام کرد: با برنامه ریزی انجام شده در سازمان، طرح توانمندسازی اعضاء برای راه اندازی کسب و کار در بخش کشاورزی اجرایی می شود.

کد خبر: 4597 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۵ دی ۹۵ - ۱۱:۴۰ ق.ظ

 به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،احمد کبیری، رئیس سازمان نظام مهندسیو منابع طبیعی کشور اعلام کرد: با برنامه ریزی انجام شده در سازمان، طرح توانمندسازی اعضاء برای راه اندازی کسب و کار در بخش کشاورزی اجرایی می شود.توانمندسازی ۲۱ هزار دانش آموخته کشاورزی برای کارآفرینی

توانمندسازی ۲۱ هزار دانش آموخته کشاورزی برای کارآفرینی

دانش آموخته کشاورزی برای کارآفرینی

توانمندسازی ۲۱ هزار دانش آموخته کشاورزی برای کارآفرینی

وی با بیان اهمیت توسعه و ترویج کارآفرینی در میان اعضای سازمان و رویکرد دولت برای کاهش نرخ بیکاری در کشور گفت: نرخ بالای بیکاری دانش آموختگان بخش کشاورزی نگران کننده است و ما به سهم خودمان در سازمان برای این امر مهم اقدام کرده ایم.
وی افزود: در فاز اول این طرح ۲۱۰۰۰ نفر از اعضای سازمان که دانش آموخته رشته های مرتبط با کشاورزی هستند برای توسعه کسب و کار و کارآفرینی توانمند می شوند.
کبیری در ادامه با تشریح فرآیند طرح گفت: در مدت حداکثر ۶ ماه این افراد با گذراندن دوره های آموزشی، تشکیل هسته های کارآفرینی، اخذ مشاوره از متخصصان مجرب و معرفی ایده و طرح های نوین، مراحل رشد را با سرعت بیشتری گذرانده و در انتهای طرح تعداد مناسبی هسته جدید ایجاد خواهد شد.
وی با مهم برشمردن ارائه ایده و طرح های نو به دانش آموختگان افزود، یکی از مهمترین موانع در حال حاضر نداشتن ایده و انگیزه کافی برای ورود به عرصه کسب و کار است و عمده دانش آموختگان منتظر استخدام در سازمان های دولتی و عمومی هستند.
به گفته وی برای تمرکز زدائی و ارائه خدمات به همه استان ها، بخش عمده ای از این طرح بصورت الکترونیکی و در سامانه طرح به آدرس www.keshavarzyar.net اجرا می شود.

توانمندسازی ۲۱ هزار دانش آموخته کشاورزی برای کارآفرینی

منبع: روابط عمومی سازمان

 

 

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۵ دی ۹۵
1169 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0