۲ نقشه‌ای بودن ساختمان‌ ها معضل اصلی ساخت و ساز در استان لرستان ۲ نقشه‌ای بودن ساختمان‌ ها معضل اصلی ساخت و ساز در استان لرستان

۲ نقشه‌ای بودن ساختمان‌ ها معضل اصلی ساخت و ساز در استان لرستان

۲ نقشه‌ای بودن ساختمان‌ ها معضل اصلی ساخت و ساز در استان لرستان ، است. آمادگی مشارکت در زمینه رفع این مشکل در نظام مهندسی استان وجود دارد

کد خبر: 001025006 تاریخ انتشار: شنبه ۲۵ دی ۰۰ - ۹:۱۴ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، ۲ نقشه‌ای بودن ساختمان‌ ها معضل اصلی ساخت و ساز در استان لرستان ، است. آمادگی مشارکت در زمینه رفع این مشکل در نظام مهندسی استان وجود دارد

۲ نقشه‌ای بودن ساختمان‌ ها معضل اصلی ساخت و ساز در استان لرستان

۲ نقشه‌ای بودن ساختمان‌ ها معضل اصلی ساخت و ساز در استان لرستان
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بیان کرد:
۲ نقشه‌ای بودن ساختمان‌ ها معضل اصلی ساخت و ساز در لرستان است
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان بیام کرد: ۲ نقشه‌ای بودن ساختمان ‌ها معضل اصلی ساخت و ساز در استان است.
علیرضا آریان مهر در جلسه هیات مدیره سازمان که با حضور رئیس سازمان نظام مهندسی کشور برگزار گردید با اشاره به اینکه دو نقشه‌ای بودن ساختمان های معضل اصلی ساخت و ساز در استان است، اظهار داشت: آمادگی مشارکت در زمینه رفع این مشکل در نظام مهندسی استان وجود دارد.
آریان مهر با تاکید براینکه هیئت مدیره دوره نهم با همدلی فعالیت خودشان را آغاز کرده است، گفت: این تشکل بزرگ حرفه‌ای با داشتن هشت هزار و ۹۹۱ عضو و سه هزار ۳۶۲ عضو پرونده دار نیاز به هم افزایی با دستگاه‌ها در جهت توسعه کشور و خدمت به استان دارند.
وی در ادامه به بحث منافع متعارض اشاره کرد و گفت: با توجه به نزدیک بودن به ایام عید و ساخت وساز ضرورت دارد این فعالیت ‌ها سامان یابند وگرنه با چالش بزرگی مواجه هستیم.
وی به الکترونیک بودن خدمات نظام مهندسی اشاره کرد و ادامه داد: این سازمان با فراهم ساختن زیر ساخت‌ ها به دنبال تداوم خدمات الکترونیک به شهروندان است.
آریان مهر در ادامه افزود: جلساتی مشترکی با شهرداری خرم‌آباد، شورای شهر بروجرد و شورای شهر الیگودرز برگزار شده است تا با همکاری خدمات بهینه‌ای به هم استانی‌ها ارائه گردد.
وی، بحث معضل دو نقشه‌ای بودن را در استان مطرح کرد و افزود: متاسفانه برخی از ساخت و سازها در شهرها و استان بدون اینکه مراجعه به سازمان نظام مهندسی انجام گردد، انجام می‌گیرد.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان، با تاکید بر اینکه آمادگی مشارکت در زمینه رفع این مشکل در نظام مهندسی استان وجود دارد، گفت: نیاز است دستگاه ‌های اجرایی بویژه اداره کل راه و شهرسازی همکاری ‌های لازم را جهت رفع و اصلاح این قانون داشته باشد.
منبع: ایسنا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۵ دی ۰۰
1692 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0