مازندران:

عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران: ۱۸هزار کارگرساختمان در مازندران اموزش ایمنی را فرا گرفتند

عضو هیئت علمی سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندرانگفت: تاکنون 18 هزارکارگر ساختمانی دراین استان آموزش های ایمنی ویژه کارگران را یاد گرفتند.

کد خبر: 3431 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۹ آذر ۹۵ - ۳:۱۹ ب.ظ
به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،عضو هیئت علمی  سازمان نظام مهندسی  ساختمان مازندرانگفت: تاکنون ۱۸ هزارکارگر ساختمانی دراین استان آموزش های ایمنی ویژه کارگران را یاد گرفتند. ۱۸هزار کارگرساختمان در مازندران آموزش ایمنی فرا گرفتند

18هزار کارگرساختمان در مازندران آموزش ایمنی فرا گرفتند

کارگرساختمان در مازندران

۱۸هزار کارگرساختمان در مازندران آموزش ایمنی فرا گرفتند

محمد فیروزیان افزود : این استان ۶۰ هزار کارگر ساختمانی دارد.وی اضافه کرد : براساس تفاهمنامه با اداره کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران تمام کارگران ساختمانی آموزش ایمنی ویژه این قشر را فرا می گیرند.
رئیس اجرایی کنفرانس ملی ایمنی، بهداشت و محیط زیست گفت که این آموزش ها برای مهندسان ساختمانی در این استان نیز برگزار می شود.
وی تعداد مهندسان ساختمانی در مازندران را ۳۲ هزار نفر اعلام کرد و افزود : تاکنون این آموزش ها برای ۱۰ هزار مهندس ساختمانی برگزار شده است.
کنفرانس ملی ایمنی، بهداشت و محیط زیست پنجم و ششم دی ماه با حضور وزرای راه وشهرسازی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان محیط زیست کشور در محمودآباد مازندران برگزار می شود.

منبع: ایرنا

 

 

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۹ آذر ۹۵
1140 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0