مهلت ۱۰ روزه برای اصلاح رویه‌ فسادزا در سازمان نظام مهندسی قزوین مهلت ۱۰ روزه برای اصلاح رویه‌ فسادزا در سازمان نظام مهندسی قزوین

مهلت ۱۰ روزه برای اصلاح رویه‌ فسادزا در سازمان نظام مهندسی قزوین

مهلت ۱۰ روزه برای اصلاح رویه‌ فسادزا در سازمان نظام مهندسی قزوین  ، ارجاع کامل پروژه‌ها و شفاف سازی فهرست آن در دستور کار ضرب العجلی قرار گیرد

کد خبر: 010630001 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۳۰ شهریور ۰۱ - ۸:۵۵ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، مهلت ۱۰ روزه برای اصلاح رویه‌ فسادزا در سازمان نظام مهندسی قزوین  ، ارجاع کامل پروژه‌ها و شفاف سازی فهرست آن در دستور کار ضرب العجلی قرار گیرد

مهلت ۱۰ روزه برای اصلاح رویه‌ فسادزا در سازمان نظام مهندسی قزوین

مهلت ۱۰ روزه برای اصلاح رویه‌ فسادزا در سازمان نظام مهندسی قزوین
معاون استاندار قزوین هشدار داد؛
مهلت ۱۰ روزه برای اصلاح رویه‌ فسادزا در سازمان نظام مهندسی قزوین
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین اظهار داشت: ارجاع کامل پروژه‌ها و شفاف سازی فهرست آن در دستور کار ضرب العجلی قرار گیرد.
مهدی رجحانی در نامه‌ای به مدیرکل راه و شهرسازی، گلایه کرد و افزود: روند توزیع عادلانه فرصت‌ ها در این سازمان ناعادلانه است.
رجحانی ادامه داد: نظام مهندسی ساختمان استان بر مداری اداره شده است که خروجی آن مبتنی بر گزارشات دریافتی و ارزیابی میدانی، به جز ناامیدی جامعه مهندسی ساختمان استان از امکان اصلاح و توزیع عادلانه فرصت ها نیست.
وی تصریح کرد: تبدیل شدن سازمان به کانون پنهانی و خلوت عده‌ای خاص و بی انضباطی‌ های فرایندی پرشمار است.
وی، انتخابات اخیر در این سازمان و حضور افراد فرصت طلب و جریانات خاص را ریشه دار خواند و افزود: از اعمال فشار در برابر مقابله با جریان‌ های فاسد نگران است و در راستای توزیع و ارجاع عادلانه پروژه ها، برچیده شدن زمینه‌های فساد و پاکسازی افراد و جریان‌های ناسالم، چهارده ماده دستوری را لازم الاجرا دانسته است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین درباره ساختمان‌های گروه «د» گفت: مدت زمان ۵ روز برای ارسال اطلاعات دقیق ساختمان‌ های گروه «د» ، فرصت مناسبی است هم‌چنین خواست تا در زمان تعیین شده ناظر جایگزین و افراد متخلف در پروژه‌های «هفت الماس» و «آوین سرام البرز مهر» معرفی گردند.
وی، در این نامه به هاشمی مدیرکل راه و شهرسازی استان مهلت ۱۰ روزه داد و افزود: جزئیات و الزامات موارد صادر شده را در نخستین جلسه هیئت ۴ نفره مطرح و ملزومات لازم را فراهم کند.
منبع: ایلنا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۰ شهریور ۰۱
351 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0