‌درخواست مردم بافت از معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان ‌درخواست مردم بافت از معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان

‌درخواست مردم بافت از معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان

درخواست مردم بافت از معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان ، اعلام شد. حمیده واعظی عصر هشتمین روز از دهه فجر با حضور در گلزار شهدای شهرستان بافت به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد

کد خبر: 001121001 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۱ بهمن ۰۰ - ۹:۴۵ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، ‌درخواست مردم بافت از معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان ، اعلام شد. حمیده واعظی عصر هشتمین روز از دهه فجر با حضور در گلزار شهدای شهرستان بافت به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد

‌درخواست مردم بافت از معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان

‌درخواست مردم بافت از معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان
به دنبال بازدید و افتتاح پروژه به‌وسیله معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان، مردم بافت از وی درخواست رسیدگی به مشکلاتشان را کردند.
حمیده واعظی عصر هشتمین روز از دهه فجر با حضور در گلزار شهدای شهرستان بافت به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.
پروژه عملیات تکمیلی سد خاکی هنزلف بافت با حجم آبگیری ۳ میلیون مترمکعب و با اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال توسط معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان افتتاح گردید.
طبق این گزارش، طول تاج این سد سیصد و هشتاد متر و عرض آن یازده متر است که عملیات احداث آن در تیرماه هشتاد و نه، شروع شده بود و خرداد سال جاری به پایان رسیده است.
افتتاح ساختمان نظام مهندسی بافت با زیربنای هزار و صد مترمربع و با اعتبار چهار میلیارد تومان گام بعدی واعظی در شهرستان بافت بود.
لازم به ذکر است که در سال هشتاد و سه نظام مهندسی این شهرستان تاسیس شده اما تاکنون ساختمانی نداشته است.
“وای بر شورای مسکن غیرواقعی”، ” مصوبه دکتر نیکزاد چه شد؟” و … پلاکاردهای در دست تعدادی از مردم در درب ورودی ساختمان نظام مهندسی بافت بود که از معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان درخواست رسیدگی به مشکلاتشان کردند.
زند فرماندار شهرستان بافت در مورد مشکل این افراد بیان کرد: در سال نود، احداث مسکن مهر شصت و چهار واحدی برای اقشار ضعیف که بیشتر آنها تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند شروع شده است و پیمانکار تاکنون هنوز تحویل آنها نداده است.
واعظی خطاب به مردم و فرماندار بافت اظهار داشت: نشستی با معاون عمرانی استاندار برای رفع این مشکل خواهیم داشت.
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان در شهرستان بافت، هفتاد و چهار طرح با اعتبار ضد و هشتاد و پنج میلیارد و ششصد میلیون تومان با اشتغال چهارصد و بیست و هشت نفر افتتاح و کلنگ زنی گردید.
لازم به ذکر است از این هفتاد و چهار طرح شصت و دو طرح آن افتتاح و دوازده طرح کلنگ زنی گردید.
منبع: ایسنا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۱ بهمن ۰۰
211 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0