گرامیداشت روز جهانی «شهرسازی» در لار با حضور «بحرینی» روز جهانی شهرسازی

گرامیداشت روز جهانی «شهرسازی» در لار با حضور «بحرینی»

بمناسبت روز جهانی شهرسازی، بیست و نهم آیان ماه سال جاری مدیریت دانشجویی و فرهنگی مجتمع آموزش عالی لارستان با همکاری انجمن علمی مهندسی شهرسازی اقدام به برگزاری گرامیداشت این روز با حضور سید حسین بحرینی، استاد برجسته دانشکده شهرسازی دانشگاه تهران در سالن همایش شورای اسلامی شهر لار کردند.

کد خبر: 970904001 تاریخ انتشار: یکشنبه ۴ آذر ۹۷ - ۱۲:۴۴ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،بمناسبت روز جهانی شهرسازی، بیست و نهم آیان ماه سال جاری مدیریت دانشجویی و فرهنگی مجتمع آموزش عالی لارستان با همکاری انجمن علمی مهندسی شهرسازی اقدام به برگزاری گرامیداشت این روز با حضور سید حسین بحرینی، استاد برجسته دانشکده شهرسازی دانشگاه تهران در سالن همایش شورای اسلامی شهر لار کردند.

گرامیداشت روز جهانی «شهرسازی» در لار با حضور «بحرینی»

گرامیداشت روز جهانی «شهرسازی» در لار با حضور «بحرینی»
ادامه مطلب

روز جهانی «شهرسازی» در لار با حضور  «بحرینی» گرامی داشته شد

در این آئین که با حضور پر شور دانشجویان و اساتید رشته مهندسی شهرسازی همراه بود، یزدان پناه – معاون آموزشی و دانشجویی مجتمع، نوروزی – مدیر امور دانشجویی، بیژنی – ریاست شورای اسلامی شهر لار، قنبرنژاد – شهردار لار، و مهمانانی از شهرداریها و شورا های اسلامی لار و شهرهای مجاور، سازمان نظام مهندسی لارستان و اداره کل راه و شهرسازی لارستان حضور شدند .

در آغاز برنامه، یزدان پناه ضمن خوش آمد گویی به حاضران و تبریک این روز به دانشجویان و فعالان عرصه شهرسازی، رشته شهرسازی را رشته ای خواند که نسبت به سایر رشته های مهندسی به بازار کار نزدیکتر است و دانشجویان این رشته زودتر میتوانند از علم و دانش کسب کرده خود بهره برداری عملی کنند. معاون مجتمع از مسئولان شهری برای استفاده از ظرفیت دانشجویان این رشته در امور شهری درخواست همکاری کرد.

سخنران بعدی برنامه رحیم بیژنی – ریاست شورای اسلامی شهر لار بود که وی بر ضرورت همکاری بین کارشناسان در رشته های مختلف دانشگاهی و مسئولین شهرستان تاکید و دانشجویان رشته شهرسازی را تشویق به تاثیرگذاری در مدیریت شهری از طریق ارائه ایده و طرح خلاقانه به مسئولین شهری کرد.

گرامیداشت روز جهانی «شهرسازی» در لار با حضور «بحرینی»

در ادامه آئین، خانم پورتزک از اساتید رشته مهندسی شهرسازی ضمن ارائه سوابق بحرینی استاد شهرسازی دانشگاه تهران از وی جهت ارائه سخنرانی دعوت کرد.
بحرینی در باره دستاوردهای رشته شهرسازی و الزامات آن به سخنرانی پرداخت. همچنین تئوریهای اساسی و مطرح امروزه شهرسازی و مزایا و معایب آن را با اشاره به نمونه های واقعی آن عنوان کرد. در خاتمه سخنرانی نیز وی به چند سوال مهم عنوان شده از طرف حاضران پاسخ داد.
از دیگر برنامه های اجرا شده این آئین، اجرای موسیقی سنتی توسط انجمن موسیقی مجتمع و پخش ویدئوکلیپی با موضوع شهرسازی بود.

منبع : آفتاب لارستان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

تحلیلی بر آزمون نظام مهندسی طراحی تاسیسات برقی-اسفند ۹۵

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۴ آذر ۹۷
1472 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0