لغو بخش نامه وزیر اسبق توسط اسلامی تبریک به دکتر اسلامی

پیام تبریک شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی به دکتر اسلامی وزیر جدید راه و شهرسازی

به دنبال رای اعتماد نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به جناب آقای دکتر محمد اسلامی بعنوان وزیر جدید راه و شهرسازی پیام تبریک از سوی شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور خطاب به وی صادر گردید.

کد خبر: 970808014 تاریخ انتشار: سه شنبه ۸ آبان ۹۷ - ۱۱:۴۳ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،به دنبال رای اعتماد نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به جناب آقای دکتر محمد اسلامی بعنوان وزیر جدید راه و شهرسازی پیام تبریک از سوی شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور خطاب به وی صادر گردید.

پیام تبریک شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی به دکتر اسلامی

پیام تبریک شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی به دکتر اسلامی

پیام تبریک شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی به دکتر  اسلامی وزیر جدید راه و شهرسازی

به گزارش روابط عمومی شورای مرکزی، متن پیام بدین شرح است:
جامعه مهندسی ساختمان کشور افتخار دارد که نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی با تأسی از اعضای محترم کمیسیون عمران مجلس و با ملاحظه برنامه های سازنده و گره گشای جناب آقای دکتر اسلامی، با رای قاطع خود به وی، زمینه را برای آغاز دوران پرتکاپو و ثمر بخش در عرصه ‌های مسکن و راه و شهرسازی مهیا کردند.
ما در شورای مرکزی سازمان به نمایندگی از مهندسان عضو سازمان نظام ساختمان با همه توان فنی تخصصی آمادگی خود را برای جامه عمل پوشاندن به منویات وزیر فرهیخته کارآمد و کاردان اعلام و به ایشان در سنگر جدید خدمت رسانی به جامعه تبریک و تهنیت میگوییم.

پیام تبریک شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی به دکتر اسلامی

بدان امید که سازمان نظام مهندسی ساختمان برآمده از روحیه کار و تلاش و برنامه ‌ریزی مهندسان محترم و بعنوان بازوی فنی تخصصی جامعه در دوران خوش طلیعه پیش رو بتواند نقش اصلی و پر ثمر خود را در سازندگی و آبادانی میهن اسلامی به خوبی ایفا کند.
منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات نظام مهندسی تهران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۸ آبان ۹۷
861 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0