پیامی بمناسبت فرا رسیدن روز جهانی شهرسازی در این پیام آمده است:

پیامی بمناسبت فرا رسیدن روز جهانی شهرسازی

شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور بمناسبت فرا رسیدن روز جهانی شهرسازی پیامی منتشر کرد.

کد خبر: 970819001 تاریخ انتشار: شنبه ۱۹ آبان ۹۷ - ۱۱:۰۱ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور بمناسبت فرا رسیدن روز جهانی شهرسازی پیامی منتشر کرد.

پیامی بمناسبت فرا رسیدن روز جهانی شهرسازی

پیامی بمناسبت فرا رسیدن روز جهانی شهرسازی

پیامی بمناسبت فرا رسیدن روز جهانی  شهرسازی

روز جهانی شهرسازی یادآور نقش ارزشمند و جایگاه بالای مهندسین شهرساز در جهت توسعه و آبادانی شهرها و ایجاد مکان مطلوب زندگی است.
امروزه دور بودن مجریان و دست اندرکاران مدیریت شهری از قوانین، مقررات و الزامات شهرسازی مشکلاتی را در عرصه‌ های توسعه پایدار و موزون شهرها پدید آورده که حل آنها منوط به ارائه برنامه‌های هدفمند شهرسازی و تعامل سازنده طراحان، مدیران و مجریان امور شهری است.
بدون شک حضور شهرسازان فرهیخته در مجموعه سازمان نظام مهندسی ساختمان و استفاده از اندیشه های علمی و دستاوردهای پژوهشی در حوزه مهندسی شهرسازی می‌ تواند در جهت بهینه سازی نظام ساخت و ساز شهرها آثار شگرف پدید آورد.

پیامی بمناسبت فرا رسیدن روز جهانی شهرسازی

بهره گیری از آموخته ‌های رشته شهرسازی در برنامه ریزی، سیاستگذاری و مدیریت شهری حلقه گمشده ای است که نقطه وصل آن توجه ویژه برنامه ریزان توسعه شهری به این پتانسیل تخصصی قوی در سازمان نظام مهندسی ساختمان است.
برای مهندسین محترم شهرساز و گروه شهرسازی در شورای مرکزی و کمیته های تخصصی شهرسازی در سازمانهای استانها در جهت ایفای این نقش مهم آرزوی توفیق داریم.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

جزوه آزمون نظام مهندسی عمران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۹ آبان ۹۷
1277 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0