متن پیام رجبی، در آستانه روز مهندسی فرج اله رجبی، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

متن پیام رجبی، در آستانه روز مهندسی

در آستانه روز مهندسی، از طرف فرح الله رجبی، ریاست شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور پیام تبریکی خطاب به مهندسان محترم عضو سازمان منتشر گردید.

کد خبر: 971204002 تاریخ انتشار: شنبه ۴ اسفند ۹۷ - ۹:۲۱ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرحع اخبار نظام مهندسی کشور، در آستانه روز مهندسی، از طرف فرح الله رجبی، ریاست شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور پیام تبریکی خطاب به مهندسان محترم عضو سازمان منتشر گردید.

متن پیام رجبی، در آستانه روز مهندسی

متن پیام رجبی، در آستانه روز مهندسی

متن پیام رجبی، در آستانه  روز مهندسی

متن پیام چنین است:
بنام حضرت دوست
برادران و خواهران گرامی، مهندسان ارجمند
۵ اسفند ” روز مهندسی” زمانی مبارک برای پاسداشت تعهد و تفکر مهندسانی است که با تکیه بر اندیشه و تخصص و عمل خود، جامعه امروز را متمایز و ممتاز از پیش ساخته اند، بدان گونه که نظام مهندسی ساختمان کشور بعنوان مجموعه ای دانش بنیان و برآیند حضور دانش آموختگان و فرزانگان رشته های مهندسی، کلیه ظرفیت علمی و توان طراحی، اجرایی و نظارتی خود را در اختیار توسعه زیرساخت ‌های صنعت ساختمان قرار داده است.
این مناسبت فرخنده فرصتی مغتنم است تا اعضای محترم و فرهیخته عضو سازمان در کل کشور، متشکل در سازمانهای نظام مهندسی ساختمان استانها، با برگزاری جلسات تخصصی هم اندیشی، و دیگر برنامه ها ومراسم جذاب و متنوع، قابلیت ‌های دانش مهندسی را تقویت و از اندیشه های خلاق و تجربیات تازه در حوزه ساختمان، در جهت افزایش کارآمدی سازمان و ایجاد شور و نشاط در جامعه مهندسی بهره برداری کنند.

متن پیام رجبی، در آستانه روز مهندسی

اینجانب درآستانه این مناسبت گرانقدر، صمیمانه‌ترین درودهای خود راتقدیم همه دلسوزان جامعه مهندسی و تلاشگران عرصه ساخت و ساز کرده، برای شما و خانواده محترمتان آرزوی بهروزی دارم.
فرج اله رجبی، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

مباحث آزمون نظام مهندسی مکانیک

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۴ اسفند ۹۷
861 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0