استان فارس :

سخنرانی مهندس رحیمی در روز جهانی شهرسازی در شیراز: تشکر از سازمان نظام مهندسی

مهندس رحیمی مدیر کل دفترفنی بعنوان سخنران همایش روز جهانی شهرسازی که در دانشکده هنر و معماری شیراز برگزار شد ضمن تشکر از سازمان نظام مهندسی ساختمان فارس در برپایی این همایش استفاده از تجربیات معماران و شهرسازان را با توجه به تجربه اساتید فن مثمر ثمر تر دانستند.

کد خبر: 2347 تاریخ انتشار: جمعه ۵ آذر ۹۵ - ۹:۱۱ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی نظام مهندسی ،مهندس رحیمی طراحی های موفق را منوط به نظارت صحیح بر اجرای طرحها دانستند . وی نظارت بر طرحها را از لحاظ قانونی وظیفه اداره  راه و شهرسازی و وزارت کشور بر شمردند که متاسفانه کمبود کارشناسان ناظر این دستگاهها موجب نقصان در  نظارت  خواند.

untitled-3

ایشان استفاده شهرسازان کار اموخته سازمانهای مهندسی را یکی از راهکارهای افزایش نظارت بر پروژه ها بر شمردند و همچنین   خواستار اشاعه رشته های هفت گانه نظام مهندسی شدند و نبود شهرسازی را نشانه حرکت بی برنامه ذکر نمودند  . مهندس رحیمی شیراز را دارای مطلوبیتها و استعدادهای بسباری بر شمرد و عدم توسل به پیشنهادات شهرسازان را موجب بهمریختگی و پراکندگی شدید شهری و گسترش شهر بطرف شمال  بجای حرکت منطقی بطرف جنوب نام برد . ایشان راه حل مشکلات شهری را توجه به درون  شامل ۱۷۵۰هکتار که ۳۶۰هکتار انرا بافت تاریخی تشکیل داده دانست و خواهان باز آفرینی شهری با استفاده از نظرات شهرسازان شد  .  وی امادگی خود را جهت نشست با متخصصین شهرسازی در جهت رفع مشکلات شهری اعلام نمودند .

منبع: ذاکرنیوز

 

 

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۵ آذر ۹۵
2463 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0