استان زنجان:

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان، گفت: مسئولیت پذیری در حرفه، وظیفه اخلاقی مهندسان است

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان، گفت: مهندسی یک حرفه تعهدآور است ومسئولیت پذیری در این حرفه وظیفه اخلاقی و اجباری مهندسان است.

کد خبر: 2368 تاریخ انتشار: سه شنبه ۹ آذر ۹۵ - ۱۰:۴۲ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان، گفت: مهندسی یک حرفه تعهدآور است ومسئولیت پذیری در این حرفه وظیفه اخلاقی و اجباری مهندسان است. حسن مجتبی زاده در جلسه هم اندیشان مهندسان نقشه بردار عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، با بیان اینکه مهندسان نقشه بردار در شرایط سخت نیز به انجام وظایف خود پای بند هستند، افزود: مهندسان نقشه بردار یکی از موثرترین و بی حاشیه ترین مهندسان در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان هستند.

untitled-1
وی ادامه داد: متاسفانه به دلیل نبود تعداد کافی مهندسان واجد شرایط برای تشکیل گروه های تخصصی، تشکیل کمیسیون تخصصی این رشته متشکل از پنج نفر در دستور کار هیئت مدیره قرار دارد و در این راستا فراخوان لازم انجام شده و پیش بینی می شود همزمان با شروع به کار گروه های تخصصی،کمسیون های تخصصی این رشته نیز در روزهای آینده شروع به کار کند.

این مسئول اظهار کرد: جمعا ۱۵۵ مهندس نقشه بردار در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان عضو هستند و ۵۸ نفر از مهندسان نقشه بردار در نقشه های تفکیک آپارتمان دارایگواهی نامه هستند و تعداد هفت نفر نیز مراحل تکمیل مدارک و صدور گواهی نامه را طی می کنند.

مجتبی زاده خاطرنشان کرد: سامانه تهیه نقشه های تفکیک آپارتمان در راستای مسئولیت تضامنی سازمان نظام مهندسی ساختمان و پیرو تفاهم نامه فی ما بین سازمان و اداره کل ثبت اسناد و مدارک

منعقد شده است و با اجرای نظارت سیستماتیک و میدانی شاهد ارتقای ارایه خدمات مهندسی در خصوص نقشه های تفکیک آپارتمان خواهیم بود.

منبع: ایسنا

 

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ آذر ۹۵
1710 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0