استان قزوین :

برگزاری دومین جشنواره ساختمان های برتر قزوین با حضور نماینده سازمان نظام مهندسی

مدیرکل راه و شهرسازی گفت: اجرای سیاست های تشویقی و ترغیبی برای ساخت و ساز، ارتقای کیفیت ساختمان سازی و ایجاد رونق در بازار مسکن از اساسی ترین اهداف برگزاری جشنواره ساختمان های برتر است.

کد خبر: 2318 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۴ آذر ۹۵ - ۱۱:۴۶ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی نظام مهندسی ،مدیرکل راه و شهرسازی گفت: اجرای سیاست های تشویقی و ترغیبی برای ساخت و ساز، ارتقای کیفیتساختمانسازی و ایجاد رونق در بازار مسکن از اساسی ترین اهداف برگزاری جشنواره ساختمان های برتر است.
حامد مانی فر در نخستین جلسه کمیته راهبردی جشنواره ساختمان های برتر استان قزوین که با حضور مدیران و روسای ادارات مسکن و ساختمان، شهرسازی و معماری و فنی و اجرایی این اداره کل و نمایندگانی از شهرداری قزوین، سازمان نظام مهندسی و انجمن انبوه سازان دراداره کل راه و شهرسازی  استان قزوین برگزار شد، اظهارکرد: در صورت انجام برنامه ریزی صحیح و اجرای کامل اقدامات پیش بینی شده و همچنین با هماهنگی انجام شده با وزارت راه و شهرسازی، برگزاری این جشنواره می تواند به عنوان الگو در سایر استان ها نیز به اجرا درآید.

untitled-2

وی افزود: برگزاری چنین جشنواره هایی در کنار انجام امور سخت افزاری و تأمین منابع مالی حوزه ساختمان، راهکاری موثر است تا بتوان با ایجاد رقابت حرفه ای، دانش مهندسی و سطح رعایت مقررات ملی ساختمان را نیز در سطح استان افزایش داد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین با بیان اینکه استان قزوین در حوزه آپارتمان و زمین جزو چند شهرهای گران قیمت کشور بوده است و همواره در رتبه های پنجم و ششم قرار دارد، خاطرنشان کرد: گران شدن زمین و ساختمان در هر شهری از رونق ساخت و ساز و سوددهی سرمایه گذاری خبر می دهد اما در سال های اخیر استان قزوین رونق و رواج ساخت و ساز خود را به دلایل مختلف از جمله رکود بازار مسکن از دست داده است.

منبع: ایسنا

 

 

 

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۴ آذر ۹۵
1338 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0