برنامه ریزی نظام مهندسی قزوین برای کمک به بازسازی عتبات ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین بیان داشت؛

برنامه ریزی نظام مهندسی قزوین برای کمک به بازسازی عتبات

سیدکاظم مجابی در نشست مشترک با ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اظهار داشت: نظام مهندسی ساختمان استان قزوین برنامه ریزی هدفمندی برای کمک به بازسازی عتبات دارد.

کد خبر: 970923004 تاریخ انتشار: جمعه ۲۳ آذر ۹۷ - ۱۲:۳۵ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،سیدکاظم مجابی در نشست مشترک با ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اظهار داشت: نظام مهندسی ساختمان استان قزوین برنامه ریزی هدفمندی برای کمک به بازسازی عتبات دارد.

برنامه ریزی نظام مهندسی قزوین برای کمک به بازسازی عتبات

برنامه ریزی نظام مهندسی قزوین برای کمک به بازسازی عتبات

برنامه ریزی نظام مهندسی قزوین برای کمک  به بازسازی عتبات

وی در جلسه مشترک با ستاد بازسازی عتبات عالیات استان همکاری این سازمان با ستاد را دیرینه و پرسابقه دانست و گفت: نگاه سازمان به مبحث بازسازی عتبات عالیات نگاهی روشن است که در این راستا برنامه ریزی های هدفمندی توسط هیات مدیره در حال تحقق است.
وی با اشاره به اولویتهای این سازمان، ادامه داد: صدور خدمات فنی مهندسی و حضور در پروژه‌های بازسازی عتبات عالیات از مهم ترین اولویتهای سازمان است.
مجابی در ادامه با تاکید بر ضرورت تحقق صدور خدمات فنی و مهندسی در سطح استان تصریح کرد: صدور خدمات فنی و مهندسی راهبردی ناگزیر است که در شرایط اقتصاد کنونی کشور هرچه سریع تر می‌ بایست در جهت تحقق آن قدم برداریم لذا سازمان در راستای رسیدن به این هدف مطالعه بر روی این مبحث را با جدیت دنبال میکند.
وی گفت:

ارائه راهکار مناسب جهت تحقق این برنامه قطعا با دقت نظر در دستورکار سازمان قرار دارد.
این مقام مسئول افزود: حضور مهندسین در برنامه بازسازی عتبات عالیات میتواند به تحقق صدور خدمات در منطقه مذکور منجر گردد و آن ها با شناخت بازار هدف در کشور عراق به گسترش صدور خدمات فنی و مهندسی مبادرت کنند.


کبودوند – مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین:

هم در ادامه این جلسه، جایگاه این استان را در تحقق برنامه های بازسازی عتبات ویژه دانست و ادامه داد: برنامه بازسازی حرم طفلان مسلم با حمایت مردم استان با جدیت در حال پیگیری است و از این حیث می توان قزوین را در میان سایر استان ها شاخص قلمداد کرد.
این مقام مسئول در ادامه با تشریح توانمندیها و پتانسیل سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین خاطر نشان کرد: در صورت استفاده مناسب از پتانسیل مهندسین استان در زمینه بازسازی قطعا تسریع در عملکرد ستاد و هم چنین بهبود کیفیت را شاهد خواهیم بود.
وی گفت:

لذا ستاد در راستای حضور هرچه بیشتر مهندسین در این مبحث از سازمان نظام مهندسی استان قزوین استمداد میطلبد.
منبع: خبرگزاری برنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۳ آذر ۹۷
848 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0