بررسی تاثیر مصالح نوین بر سیما و نمای ساختمان در مناطق زلزله خیز نشست گروه تخصصی معماری

بررسی تاثیر مصالح نوین بر سیما و نمای ساختمان در مناطق زلزله خیز

نشست گروه تخصصی معماری روز ۳ شنبه مورخ یکم آبان ماه نود و هفت با دستور کار "بررسی مصالح نوین و تاثیر آن در معماری با تاکید بر سنجش کارایی، اثرگذاری در مناطق زلزله خیز و تاثیر آن بر سیما و نمای ساختمان" در شورای مرکزی برگزار شد.

کد خبر: 970808003 تاریخ انتشار: سه شنبه ۸ آبان ۹۷ - ۱۱:۲۰ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،نشست گروه تخصصی معماری روز ۳ شنبه مورخ یکم آبان ماه نود و هفت با دستور کار “بررسی مصالح نوین و تاثیر آن در معماری با تاکید بر سنجش کارایی، اثرگذاری در مناطق زلزله خیز و تاثیر آن بر سیما و نمای ساختمان” در شورای مرکزی برگزار شد.

بررسی تاثیر مصالح نوین بر سیما و نمای ساختمان در مناطق زلزله خیز

بررسی تاثیر مصالح نوین بر سیما و نمای ساختمان در مناطق زلزله خیز

بررسی تاثیر مصالح نوین بر سیما و نمای ساختمان  در مناطق زلزله خیز

در مورد راهنمای تصویری مبحث ۴، با توجه به مجلد “راهنمای طراحی سازه ای و جزئیات اجرایی دیواره غیر سازه ای” استان البرز و با توجه به مکاتبات قبلی، این گروه دوباره جهت تهیه راهنمای تصویری مبحث ۴، اعلام آمادگی کرد و مقرر گردید با هیات رئیسه شورای مرکزی مکاتبه تازه ای صورت پذیرد.

جلسه اخیر گروه تخصصی معماری با حضور ۲ مهمان ادامه یافت و در مورد “نظامنامه نماسازی و سیمای ساختمانها”، ایگدری و خانم آلوستانی از استان گلستان در نشست گروه معماری حاضر شدند و گزارش نهایی ویرایش را ارائه کردند. مقرر گردید “راهنمای طراحی نما” و “شیوه نامه طراحی نما و سیمای ساختمانها” توسط طاهره نصر _ ریاست گروه تخصصی معماری مورد مشورت با شیرازپور قرار گیرد و برای ارائه به هیات رئیسه شورای مرکزی جهت انتشار اقدام شود.

بررسی تاثیر مصالح نوین بر سیما و نمای ساختمان در مناطق زلزله خیز

در ادامه نشست، بمنظور “بررسی مصالح نوین و تاثیر آن در معماری با تاکید بر سنجش کارایی، اثرگذاری در مناطق زلزله خیز و تاثیر آن بر سیما و نمای ساختمان” مقرر گردید در راستای توجه به پایداری، هریک از اعضای گروه تخصصی مصالحی را برای نشست آتی مورد بررسی قرار دهند و پیشینه اجرایی آن مصالح را به گروه تخصصی ارائه کنند تا بتوان آسیب شناسی را برای آن انجام داد.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

تحلیلی بر آزمون نظام مهندسی نظارت تاسیسات برقی-اسفند ۹۵

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۸ آبان ۹۷
696 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0