باید نظام مهندسی قنات و آموزش بهینه مربوطه شکل گیرد مسوول بسیج مهندسان کشاورزی استان خراسان رضوی بیان کرد:

باید نظام مهندسی قنات و آموزش بهینه مربوطه شکل گیرد

محمد بسکابادی عنوان کرد: باید نظام مهندسی قنات و آموزش بهینه مربوطه شکل گیرد بنابراین باید تدابیر فنی، قانونی و ترویج آموزش با هدف تعادل در عرضه و تقاضای آب انجام بگیرد تا بهره برداری بیش تر از قناتهای کشورمان صورت گیرد.

کد خبر: 960704001 تاریخ انتشار: سه شنبه ۴ مهر ۹۶ - ۱:۲۷ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی، محمد بسکابادی عنوان کرد: باید نظام مهندسی قنات و آموزش بهینه مربوطه شکل گیرد بنابراین باید تدابیر فنی، قانونی و ترویج آموزش با هدف تعادل در عرضه و تقاضای آب انجام بگیرد تا بهره برداری بیش تر از قناتهای کشورمان صورت گیرد.باید نظام مهندسی قنات و آموزش بهینه مربوطه شکل گیرد

باید نظام مهندسی قنات و آموزش بهینه مربوطه شکل گیرد

باید نظام مهندسی قنات و آموزش بهینه مربوطه شکل گیرد

باید نظام مهندسی  قنات و آموزش بهینه مربوطه شکل گیرد

محمد بسکابادی مسوول بسیج مهندسین کشاورزی استان خراسان رضوی گفت: قنوات طی قرون متمادی در دوره های خشکسالی بهترین حافظ آب و نقش تعادلی در بیلان طبیعی منابع آب زیرزمینی داشته است. اما متاسفانه در بسیاری از بخشهای ایران استفاده از قنات و حفاظت از آن رو به فراموشی سپرده شده است.
بسکابادی با اشاره به با این که باید نظام مهندسی قنات و آموزش بهینه مربوطه شکل بگیرد ادامه داد: شایسته است مجموعه ای از نظام مهندسی قنات و آموزش بهینه مربوطه شکل بگیرد بنابراین باید تدابیر فنی، قانونی و ترویج آموزش با هدف تعادل در عرضه و تقاضای آب انجام بگیرد تا بهره برداری بیش تر از قناتهای کشورمان انجام شود.
مسوول سازمان بسبج مهندسی کشاورزی خرایان رضوی افزود: محو قنات تنها از بین رفتن و نابود شدن شیوه استحصال آب نیست و تنها یک نوع شیوه بهره برداری از منابع آب هم نیست بلکه محو یک فرهنگ و یک میراث گران بهای تاریخی است.

باید نظام مهندسی قنات و آموزش بهینه مربوطه شکل گیرد

وی نصریح کرد: با توجه به خشکسالی ‌های اخیر و افزایش نیاز به آب به علل گوناگون و نقشی که قناتها در این راستا ایفا می ‌کنند، برنامه ریزی درست و مدیریت همه جانبه قنات ‌ها لازم بنظر می‎ رسد.

منبع : خبرگزاری بسیج

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کانال تلگرام نظام مهندسی بوشهر

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۴ مهر ۹۶
1987 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0