انعقاد تفاهم نامه همکاری سازمان نظام مهندسی ایلام و اداره کل استاندارد

کد خبر: 191128004 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۷ آذر ۹۸ - ۸:۳۱ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی
تفاهم نامه همکاری در حوزه مصالح، فرآورده های و تجهیزات ساختمانی مشمول استاندارد اجباری بین سازمان نظام مهندسی ایلام و اداره کل استاندارد این استان منعقد گردید.

تفاهم نامه همکاری سازمان نظام مهندسی ایلام و اداره کل استاندارد منعقد گردید
در این تفاهم نامه که به امضا «مهناز همتی»، مدیرکل استاندارد و «آیت رستمی»، ریاست سازمان نظام مهندسی رسید، مواردی همچون توجه به حضور مجریان ذیصلاح در پروژه ها، برنامه ریزی مناسب جهت استفاده از ظرفیت‌های مشترک و هم‌چنین ظرفیت‌های موجود در انجمن‌های صنفی تولیدکننده مصالح و تجهیزات استاندارد مورد توجه ویژه قرار گرفت.
مدیرکل استاندارد ایلام در آیین انعقاد این تفاهم نامه، بیان کرد: براساس تفاهم نامه مذکور، کمیته استاندارد متشکل از نمایندگان سازمان نظام مهندسی، اداره کل استاندارد استان و روسای هیئت مدیره انجمن‌های تولیدکننده مصالح و تجهیزات استاندارد بمنظور اجرای مفاد تفاهم نامه و اولویت بندی ساماندهی مصالح، فرآورده ها و تجهیزات ساختمانی استاندارد تشکیل خواهد شد.
ریاست سازمان نظام مهندسی استان نیز با اشاره به این که یکی از اضلاع مهم ساخت ساز، مصالح است، گفت: ما بدنبال ایمنی ساختمانها و سلامت شهروندان هستیم و در این زمینه به مالکین اطلاع رسانی لازم شده است.
وی در خاتمه اظهار داشت: در مورد آسانسور، بتن و مصالح ساختمانی بخش مهمی فرهنگ سازی و آموزش است و امیدوار هستیم با انعقاد این تفاهم نامه همکاری بین سازمان نظام مهندسی و اداره کل استاندارد استان ایلام بیش از پیش باشد.
منبع: خبرگزاری شبستان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۷ آذر ۹۸
356 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0