نظارت کارگاهی ، اصلی مهم در حوزه مسائل فنی و اجرایی ساختمان محمدرضا جواهری

یزد میزبان دومین گردهمایی ملی نظارت کارگاهی

دبیر اجرایی شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان استان یزد از برگزاری دومین گردهمایی ملی نظارت کارگاهی به میزبانی استان یزد خبر داد.

کد خبر: 970223011 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۹۷ - ۴:۴۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی دبیر اجرایی شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان استان یزد از برگزاری دومین گردهمایی ملی نظارت کارگاهی به میزبانی استان یزد خبر داد.

یزد میزبان دومین گردهمایی ملی نظارت کارگاهی

یزد میزبان دومین گردهمایی ملی نظارت کارگاهی

یزد میزبان دومین گردهمایی ملی نظارت  کارگاهی

محمدرضا جواهری، با اشاره به برگزاری این گردهمایی بمدت دو روز در یزد، بیان کرد: این گردهمایی با هدف شناخت و ارائه راه کارهایی برای پیاده ‌سازی نظارت مقیم در کارگاه‌ های ساختمانی متوسط به بالا برگزار می‌ گردد.
جواهری با تاکید بر اجرای مقررات ملی ساختمان، افزود: یکی از مهم ترین دغدغه‌ های سازمان نظام مهندسی ساختمان اجرای ضوابط و برنامه‌ های مقررات ملی ساختمان است.
دبیر اجرایی شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان استان یزد اظهار داشت: اجرای مقررات ملی ساختمان سبب تحقق اهداف ایمنی، بهره‌ دهی مناسب ساختمانها هم چنین آسایش و صرفه اقتصادی ساختمان‌ها خواهد شد.
وی با اشاره به پیشینه برگزاری اولین گردهمایی به میزبانی استان یزد، اظهار داشت: این گردهمایی با هدف بسط و گسترش محورهای مرتبط، به میزبانی یزد در روزهای بیست و چهارم و بیست و پنجم اردی بهشت که بعنوان پایلوت نظارت مقیم معرفی شده است، برگزار می گردد.

یزد میزبان دومین گردهمایی ملی نظارت کارگاهی

جواهری از برنامه های اجرایی در این گردهمایی را برگزاری کمیسیون‌های تخصصی عنوان کرد و گفت: این کمیسیونها با محورهایی از جمله تهیه و گرداوری شرح وظایف مهندسان ناظر کارگاهی، تهیه شیوه نامه نحوه ارزشیابی و رتبه بندی مهندسین ناظر کارگاهی، گرداوری سرفصل آموزشهای تکمیلی ویژه مهندسان ناظر کارگاهی، نقد و بررسی علل عدم تحقق پذیری نظارت کارگاهی و تهیه و گرداوری سرفصلهای حقوقی و مالی نظارت کارگاهی برگزار خواهد شد.
وی با عنوان این که این گردهمایی با مشارکت شهرداری برگزار می گردد، بیان داشت: توجه شهرداریها میتواند گزارش مهندسان ناظر را کارآمدتر و اثرگذارتر جلوه دهد و انتظار داریم تا سایر نهادها مانند استانداری و راه و شهرسازی نیز از این گردهمایی حمایت کرده و نتایج مثبت آن را شاهد باشیم.

منبع : خبرگزاری مهر

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

مباحث آزمون نظام مهندسی عمران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۳ اردیبهشت ۹۷
836 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0