یاسوج چهارمین نمایشگاه صنعت ساختمان در یاسوج مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های دائمی استان

یاسوج چهارمین نمایشگاه صنعت ساختمان در یاسوج

با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار و معاونت عمرانی و سیاسی فرماندار بویراحمد، مدیر کل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی، معاونت شورای شهر یاسوج و مدیرعامل سازمان نظام مهندسی، ریاست بنیاد مسکن شهرستان بویراحمد، معاون سازمان صنعت معدن تجارت، آیین افتتاحیه نمایشگاه صنعت ساختمان در مصلی امام خمینی یاسوج برگزار گردید.

کد خبر: 971201010 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱ اسفند ۹۷ - ۵:۵۱ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسی نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار و معاونت عمرانی و سیاسی فرماندار بویراحمد، مدیر کل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی، معاونت شورای شهر یاسوج و مدیرعامل سازمان نظام مهندسی، ریاست بنیاد مسکن شهرستان بویراحمد، معاون سازمان صنعت معدن تجارت، آیین افتتاحیه نمایشگاه صنعت ساختمان در مصلی امام خمینی یاسوج برگزار گردید.

یاسوج چهارمین نمایشگاه صنعت ساختمان در یاسوج

یاسوج چهارمین نمایشگاه صنعت ساختمان در یاسوج

چهارمین نمایشگاه صنعت  ساختمان در یاسوج افتتاح گردید

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های دائمی استان در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه، عنوان داشت: بنا به مصوبه کارگروه استان و توسعه صادرات غیرنفتی برای اولین بار با همکاری شرکت شهرکهای صنعتی استان چهارمین نمایشگاه صنعت ساختمان با حضور تولیدکنندگان برتر کشور و هم استانیها در قالب شصت و پنج غرفه فعالیت خواهند کرد.
بابک درست، فضای نمایشگاه صنعت ساختمان را عزارو پانصد متر مربع عنوان داشت و گفت: در این نمایشگاه کالاهای مرتبط با صنعت ساختمان حضور دارند که شامل ابزار و ماشین آلات ساختمان، معماری و دکوراسیون داخلی، آسانسور، بالابر، شیرآلات ساختمانی، محصولات نانو، تاسیسات مکانیکی ساختمان، تاسیسات برقی و الکترونیکی، و …..به متقاضیان عرضه خواهد شد.

یاسوج چهارمین نمایشگاه صنعت ساختمان در یاسوج

وی، زمان برگزاری نمایشگاه را ببست و نهم بهمن تا سوم اسفند اعلام کرد و گفت: این نمایشگاه همه روز در ساعات شانزده لغایت بیست و دو، فعالیت خواهد کرد.
درست ادامه داد: در این نمایشگاه با توجه به ارتباط مستقیم خریدان با فروشندگان در اغلب موارد عرضه کالاها با تخفیف بیست تا سی درصدی اعمال خواهد شد.
وی در ارتباط با اهداف برگزاری این نمایشگاه، یاد آور شد: تبادل اندیشه بین فروشندگان و مصرف کنندگان و حمایت از تولیدات داخلی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
منبع: شهر خبر

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی معماری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱ اسفند ۹۷
552 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0