اعتماد به زنان در پست های انتخابی و انتصابی شکل گرفته است مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین

اعتماد به زنان در پست های انتخابی و انتصابی شکل گرفته است

مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین بیان کرد: در آستانه چهلمین سالروز پیروزی انقلاب، اعتماد به زنان چه در پست‌ های انتخابی از جانب مردم و چه مسئولیت ‌های انتصابی، شکل گرفته است.

کد خبر: 970707005 تاریخ انتشار: شنبه ۷ مهر ۹۷ - ۱۰:۱۲ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین بیان کرد: در آستانه چهلمین سالروز پیروزی انقلاب، اعتماد به زنان چه در پست‌ های انتخابی از جانب مردم و چه مسئولیت ‌های انتصابی، شکل گرفته است.

اعتماد به زنان در پست های انتخابی و انتصابی شکل گرفته است

اعتماد به زنان در پست های انتخابی و انتصابی شکل گرفته است

اعتماد به زنان در پست های انتخابی و انتصابی  شکل گرفته است

مریم بیدخام روز جمعه در جمع بانوان نظام‌‌مهندسی ساختمان استان قزوین با عنوان این که استعدادهای دختران و زنان به ‌عنوان نیمی از جامعه انکار ناپذیر است، اظهار داشت: زنان به ‌خوبی توانمندی‌ های خود را در کلیه عرصه‌ها اثبات کرده‌اند.
وی با تأکید بر این که در طول این سال ‌ها، حضور مسئولانه و متعهدانه بانوان در مناصب تصمیم‌ گیری و تصمیم ‌سازی، در قالب نقش‌ های تخصصی و حرفه‌ای گوناگون، سبب رشد و اعتلای جامعه شده، ادامه داد: برهمین مبنا ضروری است که از توانایی‌ های زنان در سطوح مختلف بهره بیش تری ببریم.
وی خاطر نشان ساخت: سازمان نظام مهندسی ساختمان یکی از عرصه های موفق اشتغال زنان بوده و پروانه اشتغال بکار فراجنسیتی آن، دریچه امیدی برای جامعه بانوان مهندس کشور است.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین با تاکید بر لزوم اعتماد به زنان در کلیه عرصه‎‌ها، اظهار داشت: شرایط دریافت پروانه اشتغال که فارغ از جنسیت و طبق تخصص و تجربه احراز می‌ گرد، می‌ تواند به رشد و تعالی بازار کار بانوان کمک کند و امیدی برای اشتغال بسیاری از زنان جامعه باشد.

اعتماد به زنان در پست های انتخابی و انتصابی شکل گرفته است

وی، حضور فعال بانوان در سازمان نظام‌ مهندسی را بستری مناسب برای شکوفایی استعدادهای آنها دانست و یاد آور شد: این مایه افتخار است که بانوان متخصص و توانمند ما، به ‌جای قاب ‌گرفتن و آویختن مدارک دانشگا‌هی معتبر خود بر دیوار، در میدان عمل و دوشادوش مردان ثمره تلاش خود را به بار نشانده و در حوزه اشتغال رقابت می‌ کنند.

منبع : ایرنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی معماری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۷ مهر ۹۷
1266 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0