فعالیت بانوان در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

فعالیت بانوان در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با اشاره به این که بانوان عضو سازمان بالغ بر هزار نفر هستند، بیان کرد: بانوان درصد قابل توجهی از سازمان را تشکیل میدهند، بنابراین انتظار داریم در مورد ایجاد حس توانمندسازی اعضای سازمان و حفظ اعتماد به نفس بالاتر در خانم ها، کمیسیون بانوان فعال گردد.

کد خبر: 980221021 تاریخ انتشار: شنبه ۲۱ اردیبهشت ۹۸ - ۶:۵۷ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با اشاره به این که بانوان عضو سازمان بالغ بر هزار نفر هستند، بیان کرد: بانوان درصد قابل توجهی از سازمان را تشکیل میدهند، بنابراین انتظار داریم در مورد ایجاد حس توانمندسازی اعضای سازمان و حفظ اعتماد به نفس بالاتر در خانم ها، کمیسیون بانوان فعال گردد.

فعالیت بانوان در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

فعالیت بانوان در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

حوزه فعالیت بانوان در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد قوی‌تر گردد

مهدی سالاری در جلسه کمیسیون بانوان بیان کرد: وضع موجود سازمان نظام مهندسی به گونه ای است که بعضی از خصلت‌های ذاتی و خوبی که خداوند در خانم‌ها ایجاد کرده میتواند حس زیبایی، آرامش، نظم، پاسخگو بودن در تمامی فرآیندهای سازمان جاری کند.
سالاری با اشاره به تاثیر گذاری نقش بانوان در سازمان نظام مهندسی، ادامه داد: انتظار میرود کمیسیون بانوان با توجه به نقش مشورتی که دارد با نظرات کامل و جامع خود تصویر مثبت، زیبا و خوب با فضای رقابتی سالم در نظام مهندسی بوجود آورده و حوزه فعالیت بانوان سازمان را قوی‌تر کند.
در ادامه اغنیایی اظهار داشت: اعضای کمیسیون از بین اعضای دارای پروانه اشتغال توسط هیئت مدیره سازمان انتخاب و احکام توسط رییس سازمان صادر شد.
اغنیایی، اهداف تشکیل کمیته بانوان را فراهم کردن جایگاه مناسب برای حضور فعال و پر ثمر بانوان در عرصه مهندسی، ایجاد زمینه رشد هماهنگ و متوازن در فعالیت‌های حرفه ای بانوان مهندس، تقویت ارزش‌های بالقوه و ارتقاء فرهنگ اسلامی و ایرانی از طریق توسعه گسترش آموزش و ارتقاء تخصصها برشمرد.
وی، وظایف اعضای کمیسیون را سیاست گذاری و تعین خط و مشی و پی‌گیری اجرای روش های جلب همکاری و مشارکت بانوان مهندس عضو نظام مهندسی ساختمان استان و سیاست گذاری برای بستر سازی، شکوفایی رشد خلاقیت در بانوان مهندس ذکر کرد.
اغنیایی، ارائه پیشنهادات لازم در مورد نحوه ارتقاء کمی و کیفی سطح مهارت‌های حرفه ای و تخصصی مهندسین شامل دانش فنی و حرفه ای و آگاهیهای علمی، اجتماعی، اقتصادی و حقوقی، تلاش در جهت تبیین جایگاه حقیقی و واقعی کمیسیون را از دیگر وظایف کمیسیون اعلام کرد.

فعالیت بانوان در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

تعداد کل بانوان عضو در سازمان ۱ هزار و چهل و پنج نفر است که چهارصد و پنجاه و سه نفر از آن ها دارای پروانه اشتغال بکار و تعداد پانصد و نود و دو نفر بدون پروانه هستند.
در این جلسه، که جهت معارفه و تقدیم احکام اعضای جدید کمیسیون برگزار گردید با انتخاب اعضاء رئیس و دبیر کمسیون انتخاب شدند.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات نظام سازمان مهندسی تهران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۱ اردیبهشت ۹۸
544 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0