کبیری گفت

چه عواملی توسعه پایدار بخش کشاورزی را بهمراه دارد؟

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی بیان کرد: سامان دهی تولید محصولات و بکارگیری نیروی متخصص در بخش میتواند نقش اساسی در توسعه پایدار بخش کشاورزی داشته باشد.

کد خبر: 10396 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۳ فروردین ۹۶ - ۱۱:۰۳ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی بیان کرد: سامان دهی تولید محصولات و بکارگیری نیروی متخصص در بخش میتواند نقش اساسی در توسعه پایدار بخش کشاورزی داشته باشد.چه عواملی توسعه پایدار بخش کشاورزی را بهمراه دارد

چه عواملی توسعه پایدار بخش کشاورزی را بهمراه دارد

چه عواملی توسعه پایدار بخش کشاورزی را بهمراه دارد

چه عواملی توسعه پایدار بخش کشاورزی را بهمراه دارد

احمد کبیری رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی با اشاره به اقدامهای اساسی سازمان در جهت اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال عنوان کرد: در این راستا به دولت پیشنهاد گردیده که یک درصد از اعتبارات آب و خاک را بصورت بلاعوض یا یارانه در اختیار سازمان قراردهد تا این ارگان بهتر از گذشته در انجام وظایف خودتلاش نمایند.


کبیری گفت: اگرچه سازمان نظام مهندسی بطور مستقیم ایجاد اشتغال نمیکند، اما با کمک آموزش مهارتی میتواند نقش مؤثری در افزایش تولید و اشتغال دانش آموختگان داشته باشد.
وی اظهار داشت: دانش آموختگان با شرکت در دوره‌های تکمیلی مهارت و تجربه ضمن بالا رفتن مهارت و تجربه خود میتوانند بسهولت در واحد‌های تولیدی استخدام گردند.
وی با اشاره به راه کارهای اساسی توسعه پایدار در بخش عنوان کرد: اگر بخواهیم بسمت و سوی توسعه پایدار حرکت نماییم، میتوان با سامان دهی تولید محصولات بحفظ منابع پایه کمک کرد زیرا که در اثر بهره برداری‌های بی رویه، منابع آبی و خاکی کشور بشدت آسیب دیدند و برای آن که فشار کم تری به منابع زیر زمینی وارد گردد بایستی چاره جویی عملی برای این امر داشته باشیم.


رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی با بیان این که تأمین خدمات فنی به بهره برداران نقش به سزایی در توسعه پایدار دارد، خاطرنشان کرد: سازمان نظام مهندسی با دو هزارو دویست نفر نیروی متخصص در تمامی حوزه‌ها میتواند در اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی نقش به سزایی داشته باشد از این رو تلاش برای کشاورزیِ مبتنی بر دانش، ضروری میباشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

 

پاسخنامه آزمون نظام مهندسی ۹۵

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۳ فروردین ۹۶
936 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0