برنامه های رفاهی تابستان امسال با شصت درصد تخفیف ویژه تمامی اعضای نظام مهندسی مسئول واحد رفاهی سازمان استان یزد

برنامه های رفاهی تابستان امسال با شصت درصد تخفیف ویژه تمامی اعضای نظام مهندسی ساختمان استان یزد

مسئول واحد رفاهی سازمان استان یزد، با اشاره به برنامه های ورزشی و رفاهی تابستان امسال بیان کرد: برنامه های ورزشی خوبی برای اوقات فراغت و نشاط اعضاء با تخفیف ویژه در نظر گرفته شده است که شامل شنا، فوتسال، والیبال و کوهنوردی است.

کد خبر: 980228003 تاریخ انتشار: شنبه ۲۸ اردیبهشت ۹۸ - ۹:۴۸ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،مسئول واحد رفاهی سازمان استان یزد، با اشاره به برنامه های ورزشی و رفاهی تابستان امسال بیان کرد: برنامه های ورزشی خوبی برای اوقات فراغت و نشاط اعضاء با تخفیف ویژه در نظر گرفته شده است که شامل شنا، فوتسال، والیبال و کوهنوردی است.

برنامه های رفاهی تابستان امسال با شصت درصد تخفیف ویژه تمامی اعضای نظام مهندسی

برنامه های رفاهی تابستان امسال با شصت درصد تخفیف ویژه تمامی اعضای نظام مهندسی

برنامه های رفاهی تابستان امسال با شصت  درصد تخفیف ویژه تمامی اعضای نظام مهندسی ساختمان استان یزد

 

جاوید در مورد شرایط استفاده مهندسین از برنامه استخر عنوان داشت: با استخرهای سطح استان شامل استخرمهتاب، آفتاب، کاج و زمزم جهت استفاده مهندسین قرار داد با تخفیف شصت درصد منعقد گردیده است که علاقمندان جهت بهره مندی و استفاده از آن میتوانند با مراجعه به سازمان با همراه داشتن کارت عضویت اقدام کنند.

جاوید ادامه داد: جهت استفاده از برنامه ورزشی فوتسال سالن عدالت دادگستری تا پایان اسفندماه سال جاری با احتساب شصت درصد یارانه از طرف سازمان هماهنگ شده است و جهت استفاده از برنامه والیبال با سالن ورزشی مهدی آباد تا پایان شهریورماه در دوسانس هماهنگی‌های لازم انجام شده است .

وی در مورد برنامه های کوهنوردی خاطر نشان ساخت: واحد رفاهی سازمان درنیمه اول سالجاری سیزده برنامه کوهنوردی را به اجرا میگذارد و برای فراهم آوردن زمینه هرچه گستره تر مهندسان عضو سازمان و اعضای خانواده آنها در این برنامه ورزشی تمامی برنامه های کوهنوردی روزهای جمعه هر هفته همراه با تامین وسیله نقلیه خواهد بود.

برنامه های رفاهی تابستان امسال با شصت درصد تخفیف ویژه تمامی اعضای نظام مهندسی

جاوید در مورد نحوه ثبت نام و شرایط استفاده از برنامه های رفاهی سازمان تصریح کرد: مهندسین گرامی جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر میتوانند به سایت سازمان به نشانی https://www.yazdnezam.ir/ در قسمت امور رفاهی وبرنامه های ورزشی سازمان مراجعه کنند.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

مباحث آزمون نظام مهندسی نقشه برداری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۸ اردیبهشت ۹۸
625 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0