ما در پی مچ گیری از مهندسان نیستیم رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان بیان کرد:

ما در پی مچ گیری از مهندسان نیستیم

مراسم معارفه بازرسان کمیته کنترل و نظارت با حضور ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان برگزار گردید.

کد خبر: 971113014 تاریخ انتشار: شنبه ۱۳ بهمن ۹۷ - ۲:۴۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان،مراسم معارفه بازرسان کمیته کنترل و نظارت با حضور ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان برگزار گردید.

ما در پی مچ گیری از مهندسان نیستیم

ما در پی مچ گیری از مهندسان نیستیم

ما در پی مچ گیری از  مهندسان نیستیم

کمال دویده در این مراسم، ضمن تقدیر از تلاش بازرسان این کمیته گفت: نظارت مستمر بر ساخت و ساز شرط لازم جهت افزایش کیفیت و طول عمر ابنیه است.
دویده اظهار داشت: طبق آن چه در قوانین آمده است رسالت اصلی سازمان نظام مهندسی ساختمان اینست که ساختمانی ایمن و با کیفیت به مالکان تحویل دهیم.
وی تصریح کرد: کمیته کنترل و نظارت، در اجرای ماده سی و پنج قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان و آیین نامه های اجرایی آن و بمنظور حصول اطمینان از رعایت مقررات ملی ساختمان در کلیه ساخت و سازهای کشور اعم از شهری و روستایی، کنترل رعایت مقررات و فرآیندهای انجام کار از طریق بازرسیهای موردی از ساخت و سازها را براساس این دستورالعمل انجام میدهند.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان، بر حمایت هیات مدیره سازمان در تحقق آرمانها و اهداف مشخص کمیته کنترل نظارت در جهت اجرای بهتر امور تاکید کرد و ادامه دداد: بخش راه اندازی مجریان ذیصلاح و آموزش عوامل فنی را در دستور کار قرار میدهیم.
وی اظهار داشت: ما در پی مچ گیری از مهندسان نیستیم بلکه میخواهیم نکات مثبت کار پیشنهاد داده شود تا از اتفاقات پیش گیری کنیم.
دویده خطاب به بازرسان کمیته کنترل نظارت خاطر نشان کرد: وارد جبهه های کاری جدید شوید، از فناوریهای نوین استفاده کنید، دچار روزمرگی نشوید و پیشنهادهای فنی به هیات مدیره بدهید.

ما در پی مچ گیری از مهندسان نیستیم

در ادامه مرادعلی واهبی، مشاور سازمان، فرید فقهی، مسئول جدید واحد کمیته کنترل و نظارت، و علی رضا امین راد، نماینده شهرداری در کمیته کنترل و نظارت، به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.
بازرسان کمیته کنترل نظارت عبارت از مهران علم الهدائی، سپهر محمدیان، شاپور چیت ساز خوراسگانی، نادر نوبخت، محمد محمودی، محمدرضا نیک سرشت، حسام جهانی، محمدرضا رنجبر دانایی، هادی رضا نژاد، محسن ارشش، عبدالرضا فقهی، میلاد پیامی، سامان عفیفی، جلودار ناصر، رضا گمرک چی زاده است.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

آزمون نظام مهندسی نظارت عمران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۳ بهمن ۹۷
849 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0