کاهش استعلامات غیر ضروری 8 گانه ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان مازندران بیان کرد:

کاهش استعلامات غیرضروری را دنبال میکنیم

حجت الله علی محمدی عنوان کرد: کاهش استعلامات غیرضروری را در راستای حمایت از تولیدکنندگان دنبال میکنیم.

کد خبر: 970324011 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۴ خرداد ۹۷ - ۳:۰۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، حجت الله علی محمدی عنوان کرد: کاهش استعلامات غیرضروری را در راستای حمایت از تولیدکنندگان دنبال میکنیم.

کاهش استعلامات غیرضروری را دنبال میکنیم

کاهش استعلامات غیرضروری را دنبال میکنیم

کاهش استعلامات غیرضروری را  دنبال میکنیم

وی اظهار داشت: کاهش استعلامات ۸ گانه از طرف سازمان جهاد کشاورزی مازندران پذیرفته شد و زمان برخی صدور مجوزها از ۶ ماه به ۲ هفته کاهش یافت.
علیمحمدی با اشاره به این که موافقت اصولی برای کلیه مجوزهای دام، طیور و شیلات حذف شد، ادامه داد: تولیدکنندگان را عضوی از خانواده مان دانسته و همه روزهای هفته ملاقات عمومی داشته و سعی میکنیم مشکلات مراجیعن را مرتفع کنیم.
مجوز تغییر کاربریهای غیرمجاز تمدید نمی گردد
علیمحمدی با عنوان این که کلیه تنگناها و پیشنهادت سازمان را در قالب نامه ای به استاندار اعلام کردیم، افزود: با وجود سخت گیریهای فراوان صورت گرفته، متاسفانه شاهد ساخت بنای غیر مجاز از طرف تولیدکنندگان هستیم که این مساله در تمدید صدور مجوزها مشکلاتی را برای آنها ایجاد میکند.

کاهش استعلامات غیرضروری را دنبال میکنیم

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی مازندران با بیان این که عدم صدور مجوز برای واحدهای دارای تخلف، اعتراضاتی را سبب میشود، تصریح کرد: اگر با تخلفات و تغییر کاربریهای غیرمجاز برخورد نگردد، شاهد هرج و مرج خواهیم شد.
علیمحمدی تصریح کرد: با توجه به خبرهایی که در زمینه انحلال نظام دامپزشکی منتشر شده است، نگرانیهایی برای تولید کنندگان رقم خورد و استرس دامنگیر تولید کنندگان شد.
وی مطرح کرد: متاسفانه برخی افراد سودجو در فضای مجازی از وضعیت موجود سوء استفاده کرده و فضا را آلوده میکنند.
تولیدکننده را از جنس خودمان میدانیم
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی مازندران با اشاره به این که ریاست سازمان جهادکشاورزی استان اعلام کردند که سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی مازندران هیچ گونه مشکلی ندارد، یاد آور شد: با تغییر ساختارها سعی کردیم متقاضیان با سهولت مجوزهای لازم را دریافت کنند و نگرانی در این رابطه نداشته باشند.
وی با اشاره به این که در ازای خدمات، از تولید کنندگان وجه دریافت میکنیم و مکلف به ارائه خدمات هستیم، به تشکلهای دیگر توصیه کرد: تولیدکنندگان را از جنس خودشان بدانند و در کنارشان باشند.
وی بر ضرورت رعایت مقرارت و پاکدستی همکارانش تاکید و عنوان کرد: با متخلفین به شدت برخورد میکنیم.
علیمحمدی به وجود پانزده هزار عضو و ده هزار نفر جویای کار در این تشکل اشاره و بیان کرد: به دنبال ایجاد بسترهای مناسب برای کارشناسان جویای کار هستیم.

منبع : قدس آنلاین

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخ تشریحی آزمون نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۴ خرداد ۹۷
957 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0